Gå til innhold

Får ikke registrert twitter-konto pga min epost alt i bruk?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei og hjelp,

jeg har omsider fått somlet meg til å skulle registrere en twitter-konto, men når jeg fyller ut opplysningene mine får jeg oppgitt at eposten allerede er i bruk.

Jeg tenkte det kanskje var jeg som var kommet såpass langt forrige gang jeg tenkte på å registrere meg, så jeg forsøkte å be om nytt passord til epostadressen min siden jeg ikke kunne huske hva jeg eventuelt kunne ha brukt som passord.

Når jeg nå fikk epost for å lage nytt passord til de er det tydlig at min epost er tilknyttet en annen person - det eneste som er felles med mitt navn er mellomnavnet mitt... Skjønner ikke hvordan denne personen kan ha fått laget en konto med en epost-adresse det kun er jeg som har tilgang til, men først og fremst trenger jeg hjelp til å finne ut hvordan jeg får registrert meg med epost-adressen min. Det er lite aktuelt å bruke en annen adresse, dette er min private epost som jeg bruker til det meste hel- og halvseriøse som ikke er tilknyttet jobb.

På forhånd takk for hjelpen!

Anonym poster: 4bc1be8ca2c804c937b69d4623ebd044

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du logger inn på den andre kontoen som jo brukeren har lagret med din epost - så sletter du den og vips har du frigjort din epostadresse.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...