AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Hei. Jeg surret litt rundt når det gjelder hvilken vgs jeg ville gå på. JEg møtte ikke opp på den som var rett ved meg (den 16 august)fordi jeg ville gå på en i et annet fylke. Den som er lengre unna er privat men den som er rett ved meg er offentlig. jeg søkte stipend fra lånekassen til den private. jeg har jo lest at hvis man ikk emøter opps å mister man skoleplassen. Men jeg har egentli glyst til å gå der istedet på den offentlige. Kan man ringe? Eller er det forsent og skoleplassen er borte? Anonym poster: c889aaebc781928bddf6ddc19bd59049
Gjest Frk.Franzen Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Aner ikke hva reglene egentlig er, men da jeg gikk på videregående ble de som ikke møtte opp første skoledag ropt opp i endel dager til før de til slutt ble strøket fra oppropslista.
Gjest meh Skrevet 20. august 2012 #4 Skrevet 20. august 2012 Var noen få som ikke møtte opp her, de har hvert fall ikke mistet skoleplassen enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå