AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #1 Skrevet 20. august 2012 Hei. Jeg blir snart 19 og jeg klarer ikke skole. Alle på min alder driver med en form for utdanning, men jeg får helt angst. Jeg får også angst av at jeg ikke har gjort noe som helst ikke kysset og ikke festet (ingen å dra med) Jeg har jo hatt friår da siden ungdomskolen, ingen å møte eller ha kontakt med så jge sitter vel bare inne dag etter dag. Det var jo første skoledag i forrige uke, men jeg klarte ikke møte opp. Jeg var kvalm hele sommeren og tenkte hele tiden på dette. Jeg er ikke flink på skolen, idet heletatt og når det er snakk om gym får jeg helt angst. Jeg klarer ikke løpe osv med folk og som ser på meg. Jeg klarer rett og slett ikke skole. Når man må presentere seg selv og snakke foran folk så klarer jeg ikke puste, snakke og jeg ser grått. Jeg vil ut og treffe mennesker, er det en annen måte? På jobber som jeg kan få blir man vel ikke kjent med så mange. Har jeg ingen fremtid? Anonym poster: 3168d8cb1dafa0698482362bb655055c
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Jo, klart du har en fremtid! Men alle er ikke like "flinke" på skolen. Har du prøvd flere linjer, eller bare allmennfaglig? Kanskje det er noe annet som ville passet deg bedre? Anonym poster: c4ea2b5c422671afe67d04a1db526c8f