Gå til innhold

Marc jacobs veske

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har tenkt å gå til innkjøp av en Marc Jacobs vekse, men hvor skal jeg kjøpe den?

På nett? I butikk? Jeg bor i Moss, så vet ikke hvor jeg skulle få kjøpt den her.

Har selvfølgelig lyst å kjøpe den, der den er billigst. Er det noen steder på nett, man kan få tak i Marc Jacobs til en billigere penge?

Ebay er som en vill zoo for meg...

(Modellen jeg tenker på, er forresten en classic q groovee)

Tusen takk for hjelpen dere! :)

Anonym poster: 779844a50673aa273fd52847cfd8afa2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis du snakker om ebay og billige nettbutikker - er det piratutgaver du prater om? Slikt selges ikke nytt på ebay for å si det sånn :)

Skrevet

Hvis du snakker om ebay og billige nettbutikker - er det piratutgaver du prater om? Slikt selges ikke nytt på ebay for å si det sånn :)

Eh,man får kjøpt designervekser på Ebay, jo. Det vet jeg 100%. Men Ebay er en jungel, og man skal vite hva man skal se etter, skal man kjøpe slike ting der.

• Liker 2
Skrevet

Eh,man får kjøpt designervekser på Ebay, jo. Det vet jeg 100%. Men Ebay er en jungel, og man skal vite hva man skal se etter, skal man kjøpe slike ting der.

Du finner masse brukt og du finner masse pirat. Som jeg vet godtar ikke Marc Jacobs sine forhandlere å selge deres design på den type nettsteder. Titta gjennom nå og valgte "new". Fikk da kun opp private selgere - ingen firma. Oppgir at det er kjøpt nytt og ubrukt ved videresalg. Ingen mulighet for å sikre autentisitet. Bare fordi noe koster flere tusen betyr det ikke at det er ekte vare.

Skrevet

MJ er mye billigere i USA enn i Norge (jeg betalte 2800 for den), og tilsvarende veske i Norge koste rett under 5000 kroner, så det er jo en betydelig prisforskjell. Selv om du må betale MVA for å få den sendt til Norge, vil du jo tjene på å bestille på nett fra utlandet. Ville i dette tilfellet heller ha kjøpt hos en seriøs (amerikansk) nettbutikk enn på Ebay, for å være på den sikre siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...