Gå til innhold

Faren min har blitt så femi!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg kommer sikkert til å få noen stygge kommentarer angående denne tråden her, men får prøve:

Hei faren min har fått seg en ny kjæreste, og de har egentlig vært sammen i en god stund nå. Men det er noe som irriterer meg svært mye, han har blitt så feminin! Dette er hvordan han ordlegger seg samt tonefallet hans. Det er vanlig at han blant annet ender setninger på "assa!" og snakker veldig.. kvinnelig. Litt som jeg snakket når jeg flørtet med gutter da jeg tenåring. Jeg synes det er veldig irriterende, og er litt rart at han som var mitt mannlige forbilde plutselig snakker som en kvinne. Går dette over? Jeg vil jo ikke ta det opp med han.. Det blir jo veldig rart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg veit om veldi mongen mannfolk som blir sånn når dei ringer hjem til kona eller noe.

Skrevet

Hmm ja har hørt at det er nokså vanlig. Altså først så snakket han bare litt sånn til henne. Det var greit nok. Men nå (!) snakker han nærmest som en kvinne (eller en som er metroseksuell) til meg også!

Skrevet

Hvorfor bry seg?

Vet ikke, synes det bare er så rart at han snakker som meg og venninnene mine, han er en mann.

Skrevet

Nåmin! Jeg synes bare det er søtt jeg da! Fine pappaen din! :)

Anonym poster: c536c85d1012d38f2ac186f787dcbcdf

Gjest Filleproletiet
Skrevet (endret)

Hmm ja har hørt at det er nokså vanlig. Altså først så snakket han bare litt sånn til henne. Det var greit nok. Men nå (!) snakker han nærmest som en kvinne (eller en som er metroseksuell) til meg også!

Den nye kjæresten har vel feminisert ham da. Bare se for deg når de har sex. Pappan din i kjole, strømper og sminka trutmunn og den nye dama bak med strap on og pisk. :)

Nei..vent. Det var MIN fantasi det. ooops.

Endret av Filleproletiet
Skrevet

Hehe vel det er en måte å se det på :) Åja det er hva du ønsker deg? Vel jeg tror jeg har en venninne som er "into kinky stuff" så du kan sikkert få nummeret hennes.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...