Lullu Skrevet 19. februar 2004 #21 Skrevet 19. februar 2004 Søt kjole!! Du blir sikkert utrolig nydelig i den!! En venninne av meg som er på leting etter en slik en. Selv kan jeg ikke ha en slik kjole...... jeg er røffere i stilen liksom. Kort, farget rødt og sort hår
prinsipessa Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #22 Skrevet 19. februar 2004 Jeg har liksom aldri drømt om en svær hvit kjole som tar pusten fra alle, men denne er enkel og passer håper jeg til meg!! Jeg liker enkle ting jeg!!
Murf Skrevet 19. februar 2004 #23 Skrevet 19. februar 2004 Jippi jeg skal gifte meg i 2005!! Og du skal ordne kjole nå? Over et år før? M
Saeria Skrevet 19. februar 2004 #24 Skrevet 19. februar 2004 Nydelig kjole. Enkel, elegant og feminin. :D
prinsipessa Skrevet 19. februar 2004 Forfatter #25 Skrevet 19. februar 2004 Og du skal ordne kjole nå? Over et år før? M Ja... Litt ivrig?? Men jeg skal få den sydd av søsteren til min kjære og hun har en del å gjøre, så jeg må være litt tidlig ute. Og så skal min søster til thailand i mars og prøve å kjøpe stoffet der... Derfor litt tidlig ute!!
Murf Skrevet 19. februar 2004 #26 Skrevet 19. februar 2004 aha! Kjøpe stoffet i Thailand! det er jo en fin sjanse til å få seg flott kjole til en billigere penge. Litt mer forståelig tidsplan. Selv fikk en venninne sydd en flott silkekjole i østen, og den har flere av oss venninner lånt i diverse bryllup. Nyyyyyyyyydelig stoff, og flott rødfarge. Har en drøm å å dra til Kina, Hong Kong og omliggende steder, og da vil jeg prøve å gå på silkemarkedet og finne stoff til kjole. M
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå