Gå til innhold

Hva synes dere om denne???

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den er helt nyyydelig! Enkel,romantisk og superfeminin. Slik det skal være på en sånn dag!

Skrevet

Du har god smak, synes jeg! :wink:

Det er den samme kjolen jeg har lyst på om dagen, jeg linket til den under tråden "jeg vil se kjolene deres". Selv tror jeg (hvis det blir den jeg ender opp med) at jeg kommer til å få sydd på stoff "under" det stoffet som er på ermene, slik at det ikke blir bare chiffon. Jeg gifter meg tross alt på vinteren. Men det var ikke det du spurte om...

Skrevet

Ja, er den ikke fin!! Bra smak selv du, jeg skal også gifte meg på vinteren, men planlegger å ha en cape over som jeg tenkte jeg skulle leie, for de koster ny over 3500..

Skrevet
:Nikke: den er kjempefin! Har sett på den selv!!!
Skrevet

Den er nesten lik den jeg brukte på dagen vår, min hadde lengre armer.

Så ergo - den er kjempefin :wink:

Skrevet
Ja' date=' er den ikke fin!! Bra smak selv du, jeg skal også gifte meg på vinteren, men planlegger å ha en cape over som jeg tenkte jeg skulle leie, for de koster ny over 3500..[/quote']

Et lite tips; Jeg skal også ha cape, men syntes det blir for dyrt å leie el. kjøpe. Mamma skal sy til meg. Veldig enkelt sa hun.

Skrevet

Bra tips....... Jeg har tenkt på det, men jeg trodde at det stoffet ville være dyrt?? Ja ja det vet sikkert sydama mi!!

Skrevet
Bra tips....... Jeg har tenkt på det' date=' men jeg trodde at det stoffet ville være dyrt?? Ja ja det vet sikkert sydama mi!![/quote']

Kan jo lage det i et av de billigere stoffene ikke sant? Jeg skal gifte meg på høsten, så mitt skal være ganske tynt m/ pynt på (v/ håndleddet). Dette koster veldig lite. Dersom du skal selge kjolen, så trekker det jo litt opp det at du selger med ekstra-utstyr....

Skrevet

Kjolen er kjempefin! :-)

Skrevet

Kjolen var kjempefin! Skikkelig romantisk :)

Skrevet

Fin ja, alle kjolene dere linker til er jo fine. Men jeg ville ikke hatt den, synes den blir for enkel. Hadde ikke kledd den heller jeg da. Men hvis du synes det er den rette kjolen for deg, er jeg helt sikker på at DU blir helt nydelig i den!

Skrevet

Ååååå den var kjempe nydelig, virkelig :hoppe:

Skrevet

Nydeleg romantisk og flott kjole! :D

(Litt i same stil som min kjole - når eg ser på bilda i ettertid er eg veldig glad for at eg fann den kjolen - det ville ikkje vore 'meg' med ein stor prinsessekjole... Lukke til! :wink: )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...