Gå til innhold

Medlemsskap i bokklubber

Anbefalte innlegg

Gjest Carmelita
Skrevet

Jeg er medlem i en bokklubb, kan jeg melde meg ut og så melde meg inn igjen for å få velkomstpakken? Hvor lang tid må det i så fall gå? Har også lyst til å melde meg inn i andre klubber, trenger nytt lesestoff :sjarmor:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er noe jeg selv har diktet opp, men tror man må være utmeldt i et år før man kan melde seg inn igjen.

Jeg bruker å melde inn mannen min jeg etter et år, og det har alltid gått bra, selv om vi har samme adresse.

Tok en ny runde da jeg giftet meg og byttet etternavn pluss flyttet, nesten som å ha en ny identitet det.........

Gjest Anonymous
Skrevet

Ok, så da kan jeg melde inn samboern, og når han har vært medlem et år kan jeg melde meg inn! Føler meg veldig smart!!!

Skrevet

Ja hvis dere har forskjellig etternavn skulle det gå helt fint!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har vervet i stor stil over flere år :sjarmor: Noen vil kalle meg utrolig sleip, men jeg handler jo bøker som rakkern og oppfyller betingelsene mine - men okei, jeg har fått X antall serviser og bøker osv osv uten egentlig å skulle ha det da. På et tidspunkt verva jeg faktisk katta mi :oops: Har ikke opplevd å få 'nei, dessverre' noengang heller.......

Skrevet
På et tidspunkt verva jeg faktisk katta mi :oops: Har ikke opplevd å få 'nei' date=' dessverre' noengang heller.......[/quote']

:hoho:

Skrevet

Leonard og jeg har forskjellig etternavn og melder oss ut og inn annet hvert år. Fungerer kjempefint! Fem gratis bøker i året er jo ikke å forakte...

Skrevet
På et tidspunkt verva jeg faktisk katta mi  :oops:  

:hoho: ...og jeg har vervet hunden til min far :hoho:

Pappa sier at han visstnok ikke var så veeldig interessert i velkomstbøkene.. :hoho:

Gjest Kattegjest
Skrevet

Katta mi hadde nemlig fullt personnavn, altså i stil med Kåre Hansen lissom.... Vi hadda samme adresse, men bodde i bygård den gangen. hadde full backing-historie også - dersom bokklubben skulle ringe eller no var Kåre Hansen nemlig døvstum og kunne ikke prate i tlf..... :hoho:

Hurra for fantasien!!!!! :wink:

Skrevet
Katta mi hadde nemlig fullt personnavn, altså i stil med Kåre Hansen lissom.... Vi hadda samme adresse, men bodde i bygård den gangen. hadde full backing-historie også - dersom bokklubben skulle ringe eller no var Kåre Hansen nemlig døvstum og kunne ikke prate i tlf..... :hoho:

Hurra for fantasien!!!!! :wink:

:hoho: Hunden til pappa heter Hans :hoho:

Skrevet

Fysj, noe så uetisk! :evil: :fy:

*skotter i bokhylla*

Vel. Hm. :sjenert:

Det er vel mulig at jeg har juksa litt jeg også. Det fine med å ha to fornavn og to etternavn er at man jo kan kombinere litt histen og pisten. :rosasmil:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...