Gå til innhold

God morgen-tråden vår

Millimani

Anbefalte innlegg

Jeg merker at morgenen blir helt fantastisk når jeg blir vekket av samboer legger seg ned ved siden av meg og titter på meg og tar hånden min i sin :):)

God morgen!

Nå er det dommen mot AAB de neste timene..Noen andre som følger med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest snoopy_93

Så spennende! Alltid like moro å sette opp nytt akvarium, planlegge hvilke fisker en skal ha osv. Det som derimot er kjedlig med nytt akvarium, er ventetiden før man kan sette i fisk, klør i hele kroppen for min del! :gjeiper: Men nå har jeg fire akvariumer nå da, så skal vel ikke sette opp fler her med det første. ;)

Adegami: Åssen gikk intervjuet ditt? :)

Vi er nå litt utålmodige her i hus, så akvariet fikk ikke stå tomt i mer enn én dag før jeg fikk streng beskjed av kjæresten (også kalt 5åringen min) om at nå måtte vi kjøpe fisk. Gav etter og vips så var det noen levende vesener der. Vi var heldige, for nesten ingen av fiskene har dødd. Enda.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn, snart er det mersmak i Skien som står på dagens plan. Skal bli koselig å møte gode venner og gå fra bod til bod å prøvesmake alt som er :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aah :) god morgen! Alltid like kos å våkne til lyden av en hund som.holder på å kaste opp, for så å gå ut i stua og se at katten har kastet opp på stuegulvet iløpet av natta! Jeey <3

Nei, jeg legger meg litt under dyna igjen jeg , der er det en varm mann!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig god morgen! Tåke og kjølig luft, men deilig med en liten morgen-tur. På jobben er det lite å gjøre, så jeg sitter med kg-forumet så lenge jeg kan ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er nå litt utålmodige her i hus, så akvariet fikk ikke stå tomt i mer enn én dag før jeg fikk streng beskjed av kjæresten (også kalt 5åringen min) om at nå måtte vi kjøpe fisk. Gav etter og vips så var det noen levende vesener der. Vi var heldige, for nesten ingen av fiskene har dødd. Enda.. :fnise:

Uff da, hørtes ikke helt bra ut, tålmodighet er en dyd. :gjeiper:

Men om dere ikke har tålmodigheten, kan jo salmiakkmetoden være noe. ;) Er så kjedlig å kjøpe masse fisk, også dør alle etter en 4-5 uker. ;)

Sånn sett er det veldig greit med flere akvariumer, kan overføre gode bakterier og vann fra et akvarium til et annet. :) hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen. Sola skinner bak delvis skyet himmel, det blåser en god vind, og jeg sitter på jobb og gjør ingen ting

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen, jeg sto opp klokka 10.00 idag, er en time siden det. og oppvasken er allerede ferdig fra igår :happy:

Så nå sitter jeg her og sturer litt, vet ikke hva jeg skal finne på idag. Hva pleier dere som ikke jobber å fylle hverdagen deres med? Jeg kommer meg ikke særlig rundt pga dårlige bussforbindelser og billøs... Så jeg sitter herlig mye på KG om dagene :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen folkens. Første mandag i september, sol og fint vær, men skarpere luft og jakka måtte på i morges

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

God morgen! Er folk virkelig så tidlig oppe altså? Hvordan funker det?

Opp 5 hver morgen. Funker det, jeg er i halvsøvne de første to timene uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle sammen! Nå er det bare et halvt år til jeg blir 30 år....isj. Fra styrt-regn til solskinn på få minutter, håper sola holder seg når jeg skal hjem også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgen! Den har iallfall begynt bra for meg. Jeg sov til 0900, og da jeg skjekket mobilen min, lå det en melding der fra verdens søteste veninne. " ha en fin dag vennen, du vet at jeg er glad i deg" :) da er jeg klar til å stå opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ƸӜƷ.•°*”˜_˜”*°•.ƸӜƷ.•°*”˜_˜”*°•.ƸӜƷ.

╔╗╔╗╔╗╦╗─╔╦╗╔╗╔╗╔╗╦╔╗╔╗

║╦║║║║║║─║║║║║║╝║║║║║║╦

╚╝╚╝╚╝╩╝─╩─║╚╝╝╩╩║╩╩║╚╝

En morgenklem sendes ut,

den har en mening og et mål.

Meningen er og varme et hjerte,

målet er å nå deg før dagen

for alvor begynner ♥

Kos dere og ha en nydelig dag ♥

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var på kurs i går; Møte med mennesker i Krise og Sorg, med Prest og Kompetanserådgiver John Grimsby.

Etter jeg kom hjem spiste jeg lett middag og stupte til sengs,

jeg sov til kl.07.00 så....jeg sov 14 timer, det trengte jeg etter dette gitt.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...