Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

https://www.blush.no...p=176&cateID=21

Denne her, altså! Gjør den faktisk huden lysere/blekere, eller bare friskere? Prisen var bra og den har solfaktor.. Men brightening?! Hjeeeelp :P

Prøver å finne fram i Decleor-jungelen, og merker jeg ikke helt har nok peiling. Noe å anbefale for meg? Blek og litt sensitiv hud, men ikke VELDIG sensitiv. Kan føles stram etter både dusj og vanlig vask, av og til flasse litt noen steder i ansiktet. Kan om vinteren bli veldig tør og nuppete. Blir fort rød i ansiktet når jeg trener, går ute når det er kaldt, osv. Litt for røde kinn. Mørke ringer under øynene. Er i hovedsak ute etter rens + dagkrem eller lignende, helst blant det billigere... Så jeg får testet ut merket og sett om jeg er fornøyd :P

Endret av Arlandria
Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen? :(

Skrevet

Brighteningprodukter er ikke så skummelt som det høres ut som. Det funker på pigmenteringer i huden og vil hjelpe med å få en jevnere hudfarge, ikke blekere!

Jeg bruker noe av den serien på min sensitive hud, og det funker bra. Men ville kanskje stilt meg skeptisk på om emulsion er nok for din hud når det nærmer seg høst og vinter. Emulsion er som regel laget for fetere hud.

Anonym poster: 4e9273589e6cef709472f2bf680452ba

Skrevet

Hmm ok. Hvilken bruker du da?

Skrevet

Jeg bruker bare nattkrem og rens fra den serien, har ikke prøv den du er nysgjerrig på siden jeg bare tar for gitt at den ikke er tykk nok. Bruker et annet merke til dagkrem.

Men du kan jo svinge innom en hudpleier og se om ikke de har en tester du kan få.

Anonym poster: 4e9273589e6cef709472f2bf680452ba

Gjest Swarovski
Skrevet

Jeg ville absolutt gått innom en hudpleier og fått noen testprodukter. I hvert fall så lenge du er usikker på hudtypen din, og hva du trenger. Det kan fort bli mange dyre bomkjøp.

• Liker 1
Skrevet

Jeg fikk en prøve på en dagkrem i den serien, og jeg endte opp med å kaste den. Jeg følte at den bare lå oppå huden som en hinne, uten å trekke inn, og huden var like tørr etterpå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...