AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Jeg snakker ikke ofte med jenter, heller veldig sjelden og jeg sliter litt med at hver gang jeg kommer litt i kontakt med ei fremmed jente, eller ei jeg ikke har snakket så mye med før, kommer jeg alltid inn på tanken om jeg kunne tenke meg å være i et forhold med henne eller ikke. Det skjer ikke der og da, men i etterkant. Jeg kan tenke på jenta i ei uke kanskje også er hun glemt. Det er liksom aldri noen ordentlige følelser der, men allikevel tenker jeg på henne som en potensiell kjæreste. Dette innlegget får meg sikkert til å høres veldig desperat ut. Jeg er vel egentlig ikke det (tror jeg), men jeg vil veldig gjerne ha ei jente i mitt liv som jeg kan kalle min Anonym poster: e1c3e1d233b24d00242ffed0e422d2af
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #2 Skrevet 20. august 2012 Det er et vanlig problem for noen av oss gutter at de tror jenta er interessert bare hun gir deg oppmerksomhet og noen positive ord. Noen jenter liker også å ta på folk de prater med, og det kan være forvirrende. Må bare minne deg selv på at ingenting romantisk er på gang, og huske det når du er med henne. Anonym poster: e3b6c12fddfa887cd4597bcf97f9cf9e
Knirke Skrevet 20. august 2012 #3 Skrevet 20. august 2012 Jeg vil si a det som oftest er omvendt. En jente møter en fyr hun liker, og begynner automatisk å tenke på bryllupsklokker og navn til barna. Mens mannen på sin side bare vil ha et uforpliktende forhold med masse sex og ingen bindingstid. Jenter har jo fra naturens side mer hang til å bygge rede, mens mennene vil spre sæden sin Prøv å fokuser på minus-sidene hennes og alle grunnene til at dere IKKE burde bli sammen (hun har en sjalu eks, irriterende latter, stinkende føtter, hva som helst :gjeiper: )
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #5 Skrevet 20. august 2012 Er nok ikke unormalt dette, det er jo vanlig å kunne bli betatt uten at man ønsker å gifte seg med vedkommmende. Anonym poster: 6d639880a768f8f296955f6b90ec19a4
Steinar40 Skrevet 20. august 2012 #6 Skrevet 20. august 2012 Vil du unngå det så må du skifte kjønn. Eller bli homo hehe
Gjest _Blomsten_ Skrevet 20. august 2012 #7 Skrevet 20. august 2012 Jeg snakker ikke ofte med jenter, heller veldig sjelden og jeg sliter litt med at hver gang jeg kommer litt i kontakt med ei fremmed jente, eller ei jeg ikke har snakket så mye med før, kommer jeg alltid inn på tanken om jeg kunne tenke meg å være i et forhold med henne eller ikke. Det skjer ikke der og da, men i etterkant. Jeg kan tenke på jenta i ei uke kanskje også er hun glemt. Det er liksom aldri noen ordentlige følelser der, men allikevel tenker jeg på henne som en potensiell kjæreste. Dette innlegget får meg sikkert til å høres veldig desperat ut. Jeg er vel egentlig ikke det (tror jeg), men jeg vil veldig gjerne ha ei jente i mitt liv som jeg kan kalle min Anonym poster: e1c3e1d233b24d00242ffed0e422d2af Er bare positivt at du tenker sånn. Du burde ikke forandre deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå