Gå til innhold

Kvinner, hva spiller dere? (extended) og hvorfor er spillet noe for deg?

PrimoFanten

Anbefalte innlegg

GuildWars 2 :bolledeig::danser: :danser:

Sånn rent utenom at jeg skal på jobb snart, skal jeg ikke gjøre noenting annet enn å spille prereleasen i helga!

Endret av Minya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Spiller ikke så mye lengre, sist jeg spilte var Diablo, i mai/juni. Liker mest å spille single player RPG, da sånne spill som Oblivion, Dungeon Siege 1 og 2, Neverwinter nights osv. Men kan også spillr single player adventure-action, da mest Tomb Rider og Prince of Persia. Jeg liker at spill er pene, det er viktig med vakker grafikk, spesielt "natur"-omgivelser. Jeg lever meg inn i spill og liker å utforske. Også liker jeg å være nøye, har ikke hastverk med å bli ferdig, bare løpe rundt og finne ut av ting, kose meg.

Og jeg har spilt gjennom 5 CSI-spill, tror jeg. Før, ca 10 år siden, spilte jeg også Sims og likte veldig godt adventure-Quester, men det er lenge siden jeg hørte om noen gode adventure-quester som kom ut. Siste jeg spilte var vel Still life (2005?). CSI likner kanskje litt, men for å være ærlig, synes jeg de er alt for primitive, det er spill som laget bare for å tjene mer penger, ikke så veldig høy kvalitet på de.

Jeg foretrekker å spille på pc, men spiller også på Playstation. Oblivion er et av spillene hvor PS-versjon hadde bedre kvalitet enn PC-versjon. Det er trist men jeg opplever at det skjer oftere. PC-spill blir ikke prioritert ved utvikling lengre, det er konsoll-spill som gjelder.

Åh ja, og sånne sosialle spill da, som rock band, sing star, sing star dance og diverse sports på playstation. Men bare på fest. :)

Endret av RedFox81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiller bil spill slik som burnout og need for speed, det er et eller annet med slike spill som bare får meg hekta. Man får forskjellige oppdrag og det er fart og spenning i det. Liker også å spille multiplayer, da spessielt mot gutter som tror de er så gode, men er veldig få som har slått meg. Ellers er det veldig gøy med super mario, det er velig morsomt. Boksing/ div kampsort og gta. Kampsport spill gir meg masse spenning og nye utfordring og gta er bare helt rått. Men har som sakt såkalte spille perioder, en måned kan jeg være skikkelig hekta og de neste månedene i året er det ikke noe gøy i det hele tatt.

Spiller bilspill og gta på ps3 og supermario og boksing på nintendo wee. Det har mye for meg å si at spillet må ha mer realtiske trekk, greit nok super mario har ikke det - men det er mer pga barndoms minner og det får meg til å føle meg litt sånn tilbake i tid, spiller det ofte med en god venne gjeng.

Endret av rosahelikopter
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en rollespill-jente og elsker spill hvor det er en lang og gjerne litt komplisert historie med muligheter for avstikkere. MÅ ha sverd, typisk skytespill og slikt har aldri fasinert meg, så Medal of honor ligger f.eks. fortsatt i plasten :fnise: Går nå i Skyrim, men spill som Oblivion, Assassin's creed og Dragon Age er høyt oppe på listen over spill jeg elsker og kan spille igjen og igjen og igjen. Multiplayer gidder jeg ikke...

Også glad i gamle klassikere på Nintendo og gameboy (i sommer hadde jeg en langvarig emulatordille med Zelda og pokemon :tommelsmil: )

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sardintroll

Nå spiller jeg Knights of the Old Republic II: The Sith Lords. Årsak: Min far plukket det ned fra Steam og sa: "Her. Spill dette." Enkelt og greit. xD Har ikke kommet særlig langt ennå, men jeg koser meg hittil. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

world of warcraft!

fordi jeg elsker fantasy:)

valgte selvfølgelig night elf når jeg begynte å spille!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singleplayer RPG, fortrinnsvis åpne som jeg kan bruke en liten evighet på å runde. ALDRI multiplayer, andre folk bare ødelegger. Bethesdaspill, KotOR og Fable går igjen. Husker med aller største glede Sierras mytologispill og Age of Empires-serien, men sandboxing var ikke sååå festlig i dem (lite utforskning og begrenset gameplay) og jeg bruker ikke PC til spill lenger.

Gåteløsning er også moro, som Machinarium og Portal 1 + 2.

Favorittspill gjennom tidene er Jet Set Radio Future, som jammenmeg blir sluppet på nytt 18. september. Sitter klar! Det er helt out of character at jeg fryder meg over kjapp kjøring og hærverk, men akkurat JSRF treffer en nerve. Jeg tror jeg som gammel Shonen Knife-fan må skylde på det fantastiske japanpop-soundtracket.

Replay value er ikke særlig viktig, selv om jeg rundet KotOR 1 to ganger (først erkeond, så snill). Har jeg spilt et spill er jeg ganske ferdig med det. Byggespill har jeg ikke tålmodighet til, kanskje fordi jeg mikker og flikker en del på jobb... Og er det bare skyting og lite plot mister jeg også tålmodigheten. Jeg trenger strategi og mulighet for avsporinger.

Når det gjelder grafikk går det meste greit, bare det for himmelens skyld ikke hakker. Å så sint jeg blir over det minste lille lægg. Og for at Skyrimhesten min henger i løse lufta i ny og ne. Jeg legger merke til spesielt stilig grafikk, som i Borderlands og Limbo, men middelmådig grafikk er ikke noen dealbreaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edderkoppkabal og vanlig kabal, jeg kan sitter flere timer og legge kabal på pcen.... xD

Anonym poster: 725ef46b63e539272e4dedf15efe2ed0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...