Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Begynte på progynova for fryseforsøk for snart 10 dager siden. i dag trente jeg og fikk veldig vondt i magen og måtte veldig på do. Nesten som mensensmerter gange 10..

Noen som har erfart dette med pillene????

Ble urolig..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri tatt progynova, så har ikke erfaring.

Men som jeg alltid skriver i denne typen tråder - Ring klinikken! Du tar et legemiddel som kan ha til dels alvorlige bivirkninger, så det er viktig at du ringer for en samtale og eventuell sjekk dersom du opplever plager mens du går på medisinen.

Skrevet

Viste seg å være krampe, men ikke pga medisinene heldigvis.:)

Nå har jeg satt inn et egg, ett egg overlevde ikke tining, det andre er inni meg og ventetiden er laang! Noen som vet når det omtrent fester seg? (forhåpenligvis)

Skrevet

Godt å høre :) Bra at du stikker innom og oppdaterer, alltid hyggelig når man svarer i tråder at TS stikker innom igjen.

Egget fester seg 7-11 dager etter befruktning (snitt som kan variere litt). Befruktning er egguttaksdagen, deretter ble nok egget lagt på frys to dager etter uttak? Deretter fortsetter tellingen fra egget tines igjen. Normalt er ett egg 4 delt på dag to (2 DPO), 8 delt på dag tre (3 DPO), og så videre. Så dersom du vet hvor mange deler egget var i når det ble satt inn gir det en indikasjon. Positiv test får man tidligst 2-3 dager etter at egget har festet seg.

Det er spennende (og alt for lang) tid du er inne i. Krysser fingrene for at det går veien!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...