Gå til innhold

På byen for å sjekke, men ikke sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det vanlig at jenter går på byen for å treffe gutter/menn, men ikke er interessert i å bli med noen hjem? Eller ligger det litt i kortene at hvis dere møter noen dere liker så er det hjem til en av dere for å pule?

Anonym poster: d5ced7df1b44c23e633d6f7bc13d4fb2

Videoannonse
Annonse
Gjest avocadoen
Skrevet

Min vennegjeng og meg er på byen for å feste og ha det gøy, ikke for å pule.

• Liker 4
Gjest LillaGorilla
Skrevet

Ja jeg gjør det :) Men det er ikke alltid lett å finne guttene som ikke vil pule..

Hva tenker du TS, siden du spør?

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kan gjerne flørte på byen uten å ha planer om å bli med/ta med noen hjem, men jeg har det ikke som et mål når jeg går ut på byen. Jeg vet ikke hva jeg hadde gjort om jeg møtte noen jeg virkelig likte, tvilsomt at det hadde blitt noe mer enn klining første kvelden uansett egentlig.

• Liker 3
Skrevet

Min vennegjeng og meg er på byen for å feste og ha det gøy, ikke for å pule.

Da synes jeg dere burde holde dere hjemme. Det er sunt og god og knulle. Dersom man er på byen så skal man prøve å få seg et knull.

Anonym poster: d2b67cd36d8a64dcbff01e0dc80af209

Gjest Stronger
Skrevet

Ja, i min vennegjeng er det ihvertfall vanlig å danse og flørte med gutter/menn uten å faktisk ønske noe mer.. Man er ute for å ha det gøy, enten med eller uten gutter, ikke for å få et ligg ;-)

• Liker 5
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Da synes jeg dere burde holde dere hjemme. Det er sunt og god og knulle. Dersom man er på byen så skal man prøve å få seg et knull.

Haha, ok?

Skrevet

Da jeg var singel hendte det jeg dro på byen. Jeg var ikke interessert i sex, men å flørte og kanskje kysse.

Anonym poster: e4f303832cfd86b159dce935a3ac0cf1

Skrevet
Hva tenker du TS, siden du spør?

Byen er jo først og fremst et kjøttmarked virker det som. Mange spiller bare interessert fordi de håper å finne seg noen å ha seg med. Selv liker jeg best å bli kjent først, så da er det kanskje bedre for meg å finne jenter på nettet eller andre steder? :)

Skrevet

Litt uskyldig flørting betyr nødvendigvis ikke at vi skal hoppe i høyet sammen. Man har en flørtende tone med kanskje 10 menn iløp av kvelden, men ikke alle disse ti får pult.

• Liker 2
Skrevet

Flørter gjerne om sjansen byr seg, men pule... nei.. Det skal mer til enn en kveld på byen

• Liker 5
Skrevet

Litt uskyldig flørting betyr nødvendigvis ikke at vi skal hoppe i høyet sammen. Man har en flørtende tone med kanskje 10 menn iløp av kvelden, men ikke alle disse ti får pult.

Selvfølgelig ikke, men målet er altså å få med deg / bli med hjem til den beste?

Skrevet

Selvfølgelig ikke, men målet er altså å få med deg / bli med hjem til den beste?

Nei, det er ikke sikkert noen av de får pult i det hele tatt. Men ender det med mye klining, og begge to begynner å bli rimelig småkåte, så skal du ikke se bort i fra at det kan bli noe mer enn bare uskyldig flørt. Men det er aldri noe mål for kvelden at man skal få pult.

Gjest LillaGorilla
Skrevet

Byen er jo først og fremst et kjøttmarked virker det som. Mange spiller bare interessert fordi de håper å finne seg noen å ha seg med. Selv liker jeg best å bli kjent først, så da er det kanskje bedre for meg å finne jenter på nettet eller andre steder? :)

Ja kanskje det, men etter å ha lest svarene her vil jeg fortsatt tro det er håp :)

Jeg går aldri ut på byen med sex som mål for kvelden. Ingen andre jenter jeg kjenner heller. Jeg vil ha det gøy sammen med mine venner, og gjerne også nye bekjente!

• Liker 2
Gjest avocadoen
Skrevet

Hahah!

Utestedene er ikke kun for folk som vil pule skjønner du.

Man kan og bli kjent med nye folk på byen, og det er veldig sosialt.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...