Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #1 Del Skrevet 29. mai 2002 Er fast bruker av KG, men velger å være anonym nå. Har blitt tiltrukket av en mann jeg burde holde meg langt unna. Han representerer "alt" det jeg hater; arroganse, utilnærmelighet, kontroll og bedrevitenhet! Jeg hadde ALDRI ønsket og slått meg til ro med en slik fyr, mener det med hånda på hjertet! Jeg har bare slike seksuelle fantasier om ham, at jeg holder på å bli gal! Fantasier som jeg rødmer av for meg selv. Han er i en overordnet stilling i forhold til meg, men har aldri utøvet noen slags tilnærmelser overfor meg. Allikevel føler jeg at han har meg i øyekroken og til enhver tid vet hvor jeg er. Når mange andre er tilstede, enser han meg ikke, men når jeg treffer ham alene, er han smørblid... Vet ikke om han driver noe slags spill med meg, vet bare at jeg føler han kunne gjort hva han ville med meg. Hvorfor er det slik med noen få menn? Kan ikke huske å ha følt det slik før. Både han og jeg er gift og har barn, kunne aldri tenkt meg å skille meg. Han gjør bare ting med meg som får meg til å gå fra konseptene. Kunne nesten tenke meg å legge opp til et kn### bare for å få det "overstått". Blir overrasket over meg selv at jeg har slike tanker! HJELP!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. mai 2002 #2 Del Skrevet 29. mai 2002 Hei, den vårkåte dama desperate dama igjen.. Ville bare tilføye at jeg aldri har vært utro før, men nå har jeg bare lyst til å overfalle denne fyren.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå