Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det KRYR av stankelbein utenfor leiligheten min nå og det er så ille at jeg ikke kan lukke opp vinduer eller ytterdøra uten at det kommer inn noen i løpet av bare noen sekunder (noe som er slitsomt nå i varmen)

Finnes det noe smart jeg kan spraye, legge ut eller lignende som gjør at de ikke trives akkurat her? Iallefall ved ytterdøra (røyker ikke inne og hver gang jeg går ut som blir jeg jo nærmest anfallet av dem)

De trenger jo ikke akkurat å dø, men bare fjerne seg litt fra området :)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Candy Pie
Skrevet

Har ingen tips, men jeg føler med deg. Men etter min mening burde ikke de dyra hatt livets rett. De er grusomme :(

Men de tiltrekkes av lys? Kanskje du kan sette opp en liten lampe(?) eller noe et sykke vekk? Om du har mulighet til det. Vet ikke om du har hage eller noe jeg.

Har lyst til og åpne vinduet mitt nå, men tørr ikke...senga ligger rett ved vinduet og jeg er sikker på at satan klarer å presse seg mellom.

Skrevet

Passer på å ha det mörkt der hvor jeg lufter siden det er massevis av andre ekkelt også som surrer seg inn her.

Tror ikke de tiltrekkes så mye av lys for jeg har en lampe ute på gårdsplassen, men de trekker ilke mot det

De et helt grusomme ja. Er ikke så redd for dem, men det er den det vimsingen deres jeg ikke klarer. Har liksom ingen kontroll på dem :P

Har også senga ved vinduet og har svettet meg gjennom flere nettet nå for å unngå at de kommer seg inn.

Skrevet

Kan du ikke bare sette en myggnetting på vinduene da? Og lukke døra bak deg mens du røyker? Eller, enda bedre, slutte å røyke? ;)

:heks:

Skrevet

Kan ikke ha myggnetting på vinduene mine (har slike teite, gamle vinduer)

Lukke døra gjør jeg jo, men de klarer jo å snike seg inn likevel...og de kryr jo rundt beina mine når jeg står ute...eller enda verre...flyr inn i håret mitt og setter seg fast

• Liker 1
Skrevet

Esj og esj. Brukte nettop halve natta på å jakte på en stankelben med feiekost. Resultatet ble så-som-så ;)

Skrevet

Esj og esj. Brukte nettop halve natta på å jakte på en stankelben med feiekost. Resultatet ble så-som-så ;)

De er ikke farlige og de biter ikke. Jeg tar dem i hånda og hiver dem ut. Bedre for dem, bedre for meg. :)

• Liker 1
Skrevet

De er ikke farlige og de biter ikke. Jeg tar dem i hånda og hiver dem ut. Bedre for dem, bedre for meg. :)

Da kommer de tilbake med hele flokken sin og hjemsøker deg i evig tid fordi du kastet de ut på gaten i en tung tid.

Skrevet

Da kommer de tilbake med hele flokken sin og hjemsøker deg i evig tid fordi du kastet de ut på gaten i en tung tid.

Da må de bruke lang tid på å samle flokken, for slik har jeg gjort det i mange år, og har enda til gode å se noen flokk, gitt. ;)

Skrevet

Ikke sant?

Var det jeg regnet med også :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Da må de bruke lang tid på å samle flokken, for slik har jeg gjort det i mange år, og har enda til gode å se noen flokk, gitt. ;)

Flokken har vært her hos meg mange ganger... Kanskje du bor langt unna meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...