Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #1 Del Skrevet 18. februar 2004 Hei! Jeg kjøpte en andelsleilighet i september 2003. Dette var igjennom et av husbankes "ungdomsbolig prosjekter" der 70% var finansiert allerede. Vi har derfor et borettslag. Men sp.målet er: kan jeg leie ut før det har gått 1 år? Kan må ha en leielkontrakt fra f.esk 01.06-04-01.06.05? Hva om amn leie et et rom? Jeg har en to-roms? Takker og bukker for svar!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 18. februar 2004 #2 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg trodde det var slik at du forpliktet deg til selv å bo i leiligheten for å få de gunstige betingelsene? Sjekk ut om du finner noe nærmere på Husbankens hjemmesider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 18. februar 2004 #3 Del Skrevet 18. februar 2004 Det er kommet / kommer til å komme nye regler for utleie av borettslagsleieligheter. De nye reglene skal gjøre det lettere å leie ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå