Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noen som kjenner til Stjørdal i Trønderlag? Hvordan er det der? Hva kan man gjøre? <br /><br /> Anonym poster: b4cc65588471b98c355ede4c1c22579b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel... Det er ikke akkurat verdens navle da. Men de har jo en kinosal og bowlingbane i sentrumen., og selvfølgelig kjøpesenter. Torgkvartalet ligger også midt i sentrum, og så har du ei lita handlegate rett ved siden av. Ellers så har du vel hellstranda, aldri vært der selv men. Steinvikholmen finner du i skatval i stjørdal, der er det veldig fint :smilorange: Du finner også gårder som tilbyr hesteridning litt i utkantene av stjørdal

Ellers så vet jeg ikke om noe særlig å finne på i stjørdal. Trondheim har litt mer å tilby, og det er bare en kjøretur på 20 minutter unna :) Går også tog og buss imellom.

• Liker 1
Skrevet

Kommer jo Ann på om du tenker Stjørdal som feriested, eller om du vurderer å bosette deg der.

Førstnevnte vet jeg ikke om jeg ville anbefalt, da hadde jeg heller dratt inn til Trondheim.

Skrevet

Kommer jo Ann på om du tenker Stjørdal som feriested, eller om du vurderer å bosette deg der.

Førstnevnte vet jeg ikke om jeg ville anbefalt, da hadde jeg heller dratt inn til Trondheim.

Amen.

Men har jobbet litt på Stjørdal og da pendlet jeg fra Trondheim. Det var genialt.

Skrevet

TS

Kommer til å besøke det jevnlig i helger i ett par år sikkert.. mest helger og langhelger.

Anonym poster: b4cc65588471b98c355ede4c1c22579b

Skrevet

Da har du vel en som skal gå på kjørelærer-linja.... Eneste stedet i Norge, så vidt jeg vet :-)

Fordelen med Stjørdal er at det er kort vei til Trondheim :smilorange:

Skrevet

Noen som kjenner til Stjørdal i Trønderlag? Hvordan er det der? Hva kan man gjøre? <br /><br /> Anonym poster: b4cc65588471b98c355ede4c1c22579b

Man kan beskue stedets største attraksjon:

img_4710d12a79517.jpg

Deretter kan man ta strakaste veien til Værnes og finne seg et annet feriemål ;)

Anonym poster: da89c056ea138b2fcfed6c505de51ba0

• Liker 3
Skrevet

Da har du vel en som skal gå på kjørelærer-linja.... Eneste stedet i Norge, så vidt jeg vet :-)

Fordelen med Stjørdal er at det er kort vei til Trondheim :smilorange:

Eneste stedet frem til denne høsten, nå tilbys det også her i Oslo (Høgskolen i Oslo og Akershus)

Skrevet

Takk for svar. Finner vel mer utav det etterhvert. Kanskje det finnes noe fint turterreng også? Jaja... <br /><br /> Anonym poster: b4cc65588471b98c355ede4c1c22579b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...