Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen som vet om det er stor forskjell på disse bøkene ?

jeg skal egentlig bruke sinus 1p/2p, men jeg har fått mulighet til å få boka for påbygg gratis. burde jeg slå til eller bare krype til korset å kjøpe de to andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vet?

Gjest suphadupha
Skrevet

Det er jo to forskjellige fag, selv om en del nok vil være likt. Hovedproblemet er nok at oppgaver osv ikke stemmer, og temaer blir nok fremstilt på forskjellige måter - og da blir det veldig vanskelig å følge undervisningen. Læreren din vil nok være svært lite fornøyd :P Blir fort anmerkninger og masse tull for å ikke ha med bok.

Hvis jeg var deg, ville jeg skaffet bøkene selv. Men er jo gratis utlån av skolebøker på vgs nå?

Skrevet

Jeg er privatist, så har ingen som kan bli sure på meg :P

Men får se hva jeg finner billig da.

Gjest suphadupha
Skrevet

Jeg er privatist, så har ingen som kan bli sure på meg :P

Hehe ja da er det jo litt annerledes. Men hvis du kjenner en som har p1 og p2 bøkene, og sammenligner innholdsfortegnelse med påbygg, så ser du jo fort hvilke temaer som stemmer/ikke stemmer. Da får du jo en pekepinn på hva som bør brukes. Jeg har de bøkene selv et eller annet sted faktisk, men tror de ligger på loftet hjemme hos mamma og pappa.. Ellers kunne jeg funnet det for deg :P

Gjest suphadupha
Skrevet

Er vel ikke så lett å finne brukte bøker nå heller, siden elevene får låne bøker gratis nå.

Skrevet

Er vel ikke så lett å finne brukte bøker nå heller, siden elevene får låne bøker gratis nå.

Tja, vil ikke akkurat si at det er så veldig vanskelig å få tak i brukte bøker, sånn egentlig. Veldig mange som tar opp fag og derfor selger sine brukte bøker på finn. Jeg skal selv ta opp 1P, så kikket litt rundt på finn, og bare i Oslo var det nærmere hundre bøker til salgs av det slaget jeg var ute etter... :)

Skrevet

takk for svar :)

ja, har kikka litt rundt, og det ligger masse bøker på finn, heldigvis. kan man få pressa prisene litt :P

Gjest Fairydust
Skrevet

Det er en grunn for at det er to forskjellige bøker, for å si det sånn. Pensumet er forskjellig. Så om du ønsker å holde deg til pensum kjøper du den riktige boka. Akkurat hvor mye som er forskjellig vet jeg ikke, men jeg vil tro at det er en god del i og med at de har fått egen bok.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...