AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #1 Del Skrevet 19. august 2012 Jeg studerer fulltid i utlandet(Storbrittania) og skal ta hele graden min der. Jeg er fylt 21, og dekkes derfor ikke av foreldrene mines forsikring lenger. Jeg vil derfor finne en forsikring som passer for meg, men vet ikke helt hvor jeg skal begynne. Jeg trenger i utgangspunktet ikke innbosforsikring da jeg ikke har så mye av verdi med unntak og data og mobil som har egen forsikring. Jeg vil gjerne ha reiseforsikring fordi jeg reiser endel fram og tilbake. Jeg vet ikke om sykeforsikring er nødvendig iom at helsevesen i Storbrittania er gratis( for et par mnd siden måtte jeg ta en operasjon, og det var helt gratis og jeg hadde ingen problemer med å få fri fra universitetet for en liten periode). Jeg har ellers ingen helseproblemer, og regner ikke med å bli veldig syk ilø de par årene jeg har igjen, selv om det selvfølgelig kan skje. Jeg vil gjerne høre fra andre studenter i utlandet hvordan dere gjør det med forsikring og hva som er vanlig. På forhånd takk for hjelp:) Anonym poster: a37dee78f154633ae44b53e82e7a000e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tussilago_2 Skrevet 19. august 2012 #2 Del Skrevet 19. august 2012 Når jeg var student i Danmark for noen år siden var ANSA sitt det som passet meg best... Anbefaler deg å sjekke det ut... http://www.ansa.no/For_studiene/Medlemskap/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå