Gå til innhold

Jeg kan feste CD-plater på brystvortene - flere som kan?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg må kjede meg litt, men sitter her på dataen kun i truse og har en bunke CD-er liggende på bordet. Brystvortene mine knoppet seg og jeg la merke til at brystvortene mine hadde så og si samme omkrets/diameter som hullet i CD-platene.

Så da tok jeg rett og slett og plasserte en CD-plate på hvert bryst, og de hang fint på brystvortene uten at det strammet eller gjorde vondt.

Måtte le litt da jeg gikk med de til speilet for å se :fnise:

Flere som har prøvd og som får det til?

Anonym poster: 07ed9164f026bdbc285557601fa9f4f5

• Liker 7
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hahahaha, det er godt at en kan underholde seg selv, eller hva? :)

• Liker 3
Skrevet

Er dette en ny versjon av "ingen kan slikke seg på albuen" ?

• Liker 2
Skrevet

Satt tilfeldig med en CD i handa nå, orker ikke strippe så jeg prøvde på nesa og det gikk ikke

Anonym poster: d1418772f96d264d20ae6ff5612be423

• Liker 1
Skrevet

Hahaha :) aldri prøvd, men skal prøve etterpå når jeg har dratt meg opp av senga. Tror nok det går :P

Gjest avocadoen
Skrevet

Har ikke cd-plate så jeg får ikke prøvd! :(

Skrevet

Jeg har så små brystvorter, men kanskje det går med en LP?

Eller eventuelt en anden kroppsdel (jeg tror ikke det går).

• Liker 3
Skrevet

Jeg har så små brystvorter, men kanskje det går med en LP?

Eller eventuelt en anden kroppsdel (jeg tror ikke det går).

Prøv å tre dem over kuken :grinele:

• Liker 2
Skrevet

Så så, nå trer vi ikke noe mer på kroppen i tilfelle det setter seg fast og det blir en rar kø på legevakta :ler:

• Liker 7
Skrevet

Så så, nå trer vi ikke noe mer på kroppen i tilfelle det setter seg fast og det blir en rar kø på legevakta :ler:

Den køen ville jeg gjerne vært vitne til :ler:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har allerede vært der og fått klippet av ølboksen. Det var lettere å få den ind end ud igjen.

Burde jeg be med legen på date?

• Liker 1
Skrevet

Jeg har allerede vært der og fått klippet av ølboksen. Det var lettere å få den ind end ud igjen.

Burde jeg be med legen på date?

Det skulle du gjort mens hun klippet den av deg, for å fylle ut den pinlige stillheten. Jeg går utfra at ølboksen ikke ble tredd på fingeren?

Skrevet

Nei, ikke fingeren....

Skrevet (endret)

Det er aldri for sent, ring og presenterer deg som herremannen som hadde sexystund med en ølboks, og spør om ikke hun vil steppe inn for boksen en stund.

Tenk at denne tråden ble flyttet til generell debatt, jeg ville trodd den hørte mer hjemme på snikk-snakk? :ler:

Endret av Mmmmarielle
Skrevet

Det er aldri for sent, ring og presenterer deg som herremannen som hadde sexystund med en ølboks, og spør om ikke hun vil steppe inn for boksen en stund.

Tenk at denne tråden ble flyttet til generell debatt, jeg ville trodd den hørte mer hjemme på snikk-snakk? :ler:

Godt forslag - jeg kan jo spørre om hun liker smaken av øl.

• Liker 1
Skrevet

Om hun gjør det så er det vinn-vinn for alle. Om hun foretrekker vin, så vet du hva du skal gjøre først....

Skrevet

Det er utrolig hva man kan finne på om man kjeder seg nok. Og enda bedre er det når man kan få andre til å gjøre det. Så får man viite resultatet og slipper konsekvensene :)

Skrevet

Om hun gjør det så er det vinn-vinn for alle. Om hun foretrekker vin, så vet du hva du skal gjøre først....

Da har jeg jo en genial undskyldning for å komme tilbake i løbet av kvelden!!! Jeg får tømme en flaske og fikse lidt. Tror du folk vil reagere på om jeg går med frakk på bussen?

• Liker 1
Skrevet

Det var lettere å få den ind end ud igjen.

Nu ble vi skikkelig i tvil om hvordan du tolket denne oppgaven

og hvor du egentlig puttet boksen, Hr GP...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...