Gå til innhold

Råd mot trange dongeribukser?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Ethereal

Neida, jeg tenkte ikke på slanking. :-)

Tingen er at jeg har en dongeribukse som sitter perfekt når jeg har brukt den en stund, men når den er nyvasket (ikke tromlet, vasket kun på 40 grader), er den så trang og ekkel at jeg ikke hanskes med den. Finnes det noen tips mot slikt? Kan det hjelpe å pøse på med mykemiddel, eller må jeg bare bite tennene sammen og strekke og bevege meg slik at den utvider seg litt?

Hva gjør dere med gjenstridige dongeribukser?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bøy og tøy på kjøkkengulvet. Pleier å stå på beina mens jeg drar i linningen. Altså før jeg tar den på...

Og får sambo til å dra litt sammen med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Akkurat det gjorde jeg i morges også. Linningen er verst, og jeg var nesten redd for at glidelåsen skulle ryke. Hmm...

Nå, to timer senere, sitter buksa perfekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Sorry, her stortsett motsatt problem. Buksene passer perfekt når jeg tar de på , men etter litt bruk bare henher å slenger de :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Jeg hopper litt i senga og sånn. Bøy og tøy! Det er verre med de buksene som sitter perfekt når man tar de på, og som henger og slasker etter 1/2 time... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har samme problem.

Pleier å bøye og tøye litt, stappe begge armene ned i linningen og sette meg ned på huk flere ganger. Vanligvis er buksa passe stor etter en times tid.

Du kan jo prøve å strekke den litt mens den er våt.. før du tørker den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også en bukse som er passe hele veien untatt i linningen. Pleier å tørke den ved å spenne den rundt setet på en stol, det går så vidt, men med litt muskelbruk sitter den godt rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er verre med de buksene som sitter perfekt når man tar de på' date=' og som henger og slasker etter 1/2 time... :-?[/quote']

Åh, det er kjipt altså! Har flere jeans som sitter som et skudd da jeg trer dem på, men ser ut som en slapp fisk etter kort tid :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Étoile

Jeg synes det er motsatt jeg! Buksene uten stretch mister liksom fasongen mer, de med litt stretch sitter vanligvis bra hele dagen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...