AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #1 Skrevet 19. august 2012 Har du lest den? Hva syns du? Hos meg havner den høyt på lista. Topp 3 kanskje. Anonym poster: 0c35579e07e15404a942f5cadaf0acfe
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Have not, shall not. Ever. av nysgjerrighet, hvorfor ikke? Anonym poster: 1f1616481066fa9a68c8fbf9b89987b2
Zzyzx Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Sånn passe meh, egentlig. Men det er mest fordi det ikke er helt min type bok, objektivt sett er den nok ikke så aller verst.
sologsommer Skrevet 19. august 2012 #6 Skrevet 19. august 2012 har ikke fått kjøpt den men gleder meg veldig til å lese den når jeg får tak i den!
Katniss Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Innbiller meg at det kan være trigger for de som sliter med spiseforstyrrelser og depresjon. Jeg holder meg unna fordi jeg ikke stoler på reaksjonen min. 2
Sirah Skrevet 19. august 2012 #8 Skrevet 19. august 2012 Jeg likte den. Ikke av det beste jeg har lest, men jeg kommer nok til å lese den igjen 1
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #9 Skrevet 19. august 2012 Fullstendig uinteressant. Hvorfor? Begrunn. Anonym poster: 3ea84e082dd080fab7c8ed123802c9f0
Silfen Skrevet 19. august 2012 #10 Skrevet 19. august 2012 Hvorfor? Begrunn. Anonym poster: 3ea84e082dd080fab7c8ed123802c9f0 Fordi jeg har ingen interesse av råsa spiseforstyrrede nek. Drepende kjedelig. 2
Kosemose Skrevet 19. august 2012 #11 Skrevet 19. august 2012 Tenkte at den kanskje kunne vært interesant, men ut fra bedømmelser jeg har lest tror jeg ikke jeg gidder bruke tid og penger på den boka.
Testosteron Skrevet 19. august 2012 #12 Skrevet 19. august 2012 Jeg var innom en bokhandel her forleden, og da fant jeg boka og leste de første 4-5 sidene. Jeg likte den, men ikke godt nok til å betale for den. Jeg låner den hvis den kommer på biblioteket.
Gjest Limonade Skrevet 19. august 2012 #13 Skrevet 19. august 2012 Jeg syns boken virker interessant og det er godt at en person som er så kjent som Linnea skriver om sine erfaringer og viser andre unge sannheten om hvordan det er. Ett veldig godt forbilde er hun!
AnonymBruker Skrevet 20. august 2012 #14 Skrevet 20. august 2012 Innbiller meg at det kan være trigger for de som sliter med spiseforstyrrelser og depresjon. Jeg holder meg unna fordi jeg ikke stoler på reaksjonen min. Jeg er bipolar og sliter mye med depresjon og depresjonssymptomer generelt, måtte legge fra meg boka da jeg var halvveis den dagen jeg fikk den i posten, fordi det rett og slett ble litt mye for meg, var dårlig før jeg begynte og det gjorde ikke saken bedre. Men allikevel, nå som jeg leste ut boka i går, føler jeg også på at jeg finner en støtte i den. Noe med at jeg hvertfall ikke sitter alene med diverse tanker og tankemønstre. Men lurt å tenke seg om, absolutt! TS Anonym poster: c96ac7d148a5bc76afb25c9c61a08d20 3
Gjest Gjest_noon Skrevet 20. august 2012 #15 Skrevet 20. august 2012 Kan forstå andre her som sier de er redd den kan virke triggende. Har lyst å lese den fordi jeg er nysjerrig. Men har også hatt spiseforstyrrelser og vet ikke hvor lett påvirkelig jeg er, selv om jeg ser på meg selv som "frisk" nå.. 1
Ellevill Skrevet 20. august 2012 #16 Skrevet 20. august 2012 (endret) Jeg synes hun er et fantastiskt interessant menneske og leser gjerne boka. Tror den ikke vil trigge andre til spiseforstyrrelser, den beskriver vel en ganske jævlig hverdag... Endret 20. august 2012 av Ellevill 3
Katniss Skrevet 20. august 2012 #17 Skrevet 20. august 2012 Jeg synes hun er et fantastiskt interessant menneske og leser gjerne boka. Tror den ikke vil trigge andre til spiseforstyrrelser, den beskriver vel en ganske jævlig hverdag... Det er nettopp det som er trigger. 2
Ellevill Skrevet 20. august 2012 #18 Skrevet 20. august 2012 Men da burde man vel strengt tatt ikke skrive om hverken drap, rusmisbruk, barnemishandling, økonomisk underslag, utroskap osv., fordi dette trigger? En spiseforstyrrelse er en ganske komplisert affære, og jeg tror ikke noen utvikler det av boken hennes. Om så er, sitter du allerede på stupet og dingler med bena, og tilfeldighetene avgjør hva som gjør at du faller. Jeg har fulgt bloggen hennes gjennom flere år, og jeg vet at hun prøver å være sitt ansvar bevisst og ikke skrive om hverken trening eller mat. Hun burde kanskje heller ikke skrive om depresjonene sine? Selvmordstankene? Hva kan hun skrive om? Hun burde kanskje ikke ha rett til å gi ut bok? 1
Gjest Uanonymbruker Skrevet 20. august 2012 #19 Skrevet 20. august 2012 (endret) Men da burde man vel strengt tatt ikke skrive om hverken drap, rusmisbruk, barnemishandling, økonomisk underslag, utroskap osv., fordi dette trigger? En spiseforstyrrelse er en ganske komplisert affære, og jeg tror ikke noen utvikler det av boken hennes. Om så er, sitter du allerede på stupet og dingler med bena, og tilfeldighetene avgjør hva som gjør at du faller. Jeg har fulgt bloggen hennes gjennom flere år, og jeg vet at hun prøver å være sitt ansvar bevisst og ikke skrive om hverken trening eller mat. Hun burde kanskje heller ikke skrive om depresjonene sine? Selvmordstankene? Hva kan hun skrive om? Hun burde kanskje ikke ha rett til å gi ut bok? Jeg tror ikke de mener at sånne emner ikke skal skrives om, men at de ikke er psykisk klar for å lese den, eller noen andre bøker av den typen fordi det setter igang/trigger det spiseforstyrrede tankemønsteret som man prøver å holde i sjakk. Endret 20. august 2012 av Uanonymbruker 9
Fandenivoldsk Skrevet 20. august 2012 #20 Skrevet 20. august 2012 Jeg har litt lyst til å lese den, da jeg har fulgt bloggen hennes fra tid til annen. Sliter med spiseforstyrrelser selv, så er som andre her sier litt redd for at den skal være triggende. Samtidig er jeg jo allerede midt oppi smørja, så jeg tror ikke boka kommer til å gjøre saken noe verre, egentlig. Tror nok ikke jeg kommer til å kjøpe den, men om jeg kommer over den på biblioteket kan det godt være jeg låner den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå