Gå til innhold

Kan jeg gå med shorts til tights?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har noen tighs'er som jeg bare har brukt hjemme, liker godt å gå med tights, men hva skal jeg ha over? Kan jeg bruke shorts? Eller må jeg bruke lange topper, tunika og slikt? Jeg må ha lommer, så derfor er det ikke lett å bruke tunika eller lange topper, ikke liker jeg tunika og lange topper heller.

Eller har dere tips til annet tilbehør til tights?

Anonym poster: 617c887c84010ec2bdd1f3ab5ee12ead

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mye mer in å bruke shorts eller skjørt, enn tunika nå for tiden! :) Lykke til, og lek deg med antrekk!

Gjest Sophie Magdalene
Skrevet

Jeg har noen tighs'er som jeg bare har brukt hjemme, liker godt å gå med tights, men hva skal jeg ha over? Kan jeg bruke shorts? Eller må jeg bruke lange topper, tunika og slikt? Jeg må ha lommer, så derfor er det ikke lett å bruke tunika eller lange topper, ikke liker jeg tunika og lange topper heller.

Eller har dere tips til annet tilbehør til tights?

Anonym poster: 617c887c84010ec2bdd1f3ab5ee12ead

Du må prøve deg fram - men sånn umiddelbart så synes jeg ikke det hørtes fin ut med tights og shorts sammen.

Jeg har jo klart å venne meg til at unge jenter bruker shorts over strømpebukser, så det synes jeg jo er ganske fint etterhvert.

Selv bruker jeg mye tights - fordi jeg sykler til jobb og må ha tights under kjoler, skjørt og side skjorter for å ikke virke for bar nedentil.

Dersom du skal bruke tights under shorts så ville jeg kanskje brukt støvletter til .. men det passer jo ikke midt på sommeren. Prøv deg fram og se hva som passer :smilorange:

Skrevet

Jeg synes sjeldent det ser bra ut, pga. stoffet som de fleste tights er laget av.

• Liker 1
Gjest Badebuksa
Skrevet

Hva med tights, singlet og rumpetaske?

• Liker 7
Skrevet

I utgangspunktet liker jeg ikke tights i det hele tatt. Bukse eller strømpebukse er bedre. Hvis du må ha lommer er hvertfall bukser best.

Shorts over lange tights syns jeg ikke blir fint. Med mindre det er litt korte tights (jeg bruker av og til noen gamle avklipte tights under korte shorts fordi jeg ikke er komfortabel med så korte shorts).

Det viktigste med tights er at man dekker til rumpa, så uansett hva du bruker over, husk det :) Hehe.

• Liker 1
Skrevet

Gå med det du vil og drit i at folk synes tights ikke er så pent! Jeg personelig går aldri i tights nettopp pga. lommeproblemet, men du kan jo ha en fin bluse og noen kule sko også kan du f,eks ha en rå jakke med lomme utenpå der igjen?

Anonym poster: 7d16cebc1985bc4de3798ddabfe52535

Skrevet

Selv må jeg nok bare krype til korset og innrømme at jeg får grøsninger av tanken på shorts og tights sammen, og det er sjelden jeg ser noe som ser så lite attraktivt ut som det. Men nå har jeg aldri syntes shorts og strømpebukse er noe fint i det hele tatt heller så det er nok sikkert bare meg. Men å bytte ut strømmebuksen med tights gjør hele antrekket ikke noe finere, heller det motsatte. Men når det negative i meg har fått sagt sitt så mener jeg at om du selv synes det ser fint eller brukbart ut så kjør på. Jeg gjorde et kjapt google søk på tights outfit kanskje det kan være en inspirasjon. Men for all del, skjul rompen.

• Liker 1
Skrevet

Shorts med tights under er en no go for meg i alle fall. Noe så stygt.

• Liker 1
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Shorts med tights under er en no go for meg i alle fall. Noe så stygt.

enig!

Skrevet

Jeg syntes det er greit hvis du syntes det er fint! Jeg bruker shorts med strømpebukse i ny og ne, syntes det egentlig er fint selv om jeg blir slaktet av motepolitiet.

Skrevet

Nei, tights hører hjemme under buksene som en erstatning for stillongs ,imo...

• Liker 1
Skrevet

Nei, tights hører hjemme under buksene som en erstatning for stillongs ,imo...

Hva betyr imo?

Skrevet

Hva betyr imo?

Imo= in my opinion :)

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg syns ikke shorts og tights er særlig pent. Men hvorfor ikke skjørt? Det finnes mange skjørt med lommer. :) Jeg bruker mye skjørt over tights (tynne) og får gode tilbakemeldinger på det.

Skrevet

Jeg bruker tights til shorts, skjørt og kjoler. Bryr meg ikke hva andre syns om det, så lenge jeg selv syns det er fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...