Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! :-)

Jeg har hatt exstentions i for noen uker siden, og for at dette skulle bli fint måtte jeg farge håret platinablondt. Før det hadde jeg brunt hår. Vi fikk det platinablondt, men nå som løshåret er tatt ut villle jeg ha det i en litt mer naturlig blond farge, noe som endte i grønn/grått..

Jeg skal ta klassebilde i morgen, så vil jo helst få dette ordnet i dag.

Moren min sa at det kunne bli bedre hvis vi legger i blonde striper, det blir nok bedre, men jeg lurer på om det kanksje blir litt stygt det også med tanke på at grunnfargen som syns mest er fortsatt grønn/grå.

Så selv om jeg helst ikke vil ha brunt hår igjen, tenkte jeg at det kunne vært smartere nå igså legge i lysere striper senere..

Men jeg er veldig usikker på hva som vil gi best resultat fortest, er litt redd for at det fortsatt er veldig grønt hvis vi bare striper det.

Så er det lurest å stripe, eller farge det brunt? :))

Håper på svar fort! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ikke frisør eller noe, men mener å ha hørt at hvis man går fra helt lys til mørk så må man passe på at det er røde pigmenter i brunfargen, hvis ikke blir det grønt

• Liker 1
Skrevet

fortsett med ketchup..

Skrevet

Syns hårfargen din var kjempefin, jeg! Elsker kalde blonde farger :-) så ikke grønt ut heller, men det vises kanskje mer i virkeligheten.

Skrevet

Tusen takk for alle tips! :)

Skrevet

jeg er ikke frisør eller noe, men mener å ha hørt at hvis man går fra helt lys til mørk så må man passe på at det er røde pigmenter i brunfargen, hvis ikke blir det grønt

Skulle egentlig ikke ha det mørkt, var helt vanlig blond farge vi brukte , skulle bare ha en litt mer naturlig look om du skjønner ;)

Skrevet

Skulle egentlig ikke ha det mørkt, var helt vanlig blond farge vi brukte , skulle bare ha en litt mer naturlig look om du skjønner ;)

jeg skjønner, men hvis det var farge (altså ikke blondering) så må den ha røde pigmenter (tror jeg?) for at det ikke skal bli grønnskjær

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...