Gå til innhold

Korleis høyretelefonar går til ipad 2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg har nokre earbuds frå skullcandy, men desse verkar å ikkje få skikkeleg kontakt når eg har dei plugga i ipaden. Må sitje musestille dersom eg er så heldig å få grei lyd. Bevegar eg på meg så skurrar det og spotify går i pause, kva er dette for tull?? Nok ein tulleting frå apple??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være brudd i ledningen? Eller noe annet feil med hodetelefonene? Jeg ville prøvd med noen andre ørepropper/hodetelefoner for å sjekke om det er der problemet ligger :)

Skrevet

Det kan være brudd i ledningen? Eller noe annet feil med hodetelefonene? Jeg ville prøvd med noen andre ørepropper/hodetelefoner for å sjekke om det er der problemet ligger :)

Ja, det er jo mogeleg...men dei verkar fint på ipoden og andre duppedittar... Holet på ipaden er litt "skrått", så det verkar som øyretelefonane ikkje når heilt i botn...?

Gjest padawan
Skrevet

Det er en standard inngang til 3,5 mm jack på iPaden så hvis det er så dårlig stilt som du sier bør du heller sjekke atd et ikke er brudd på ledningen og/eller at kontakten er satt skikkelig inn.

Skrevet

Jeg har ikke dette problemet med min iPad.

Skrevet

Flaut...fant ut at eg ikkje hadde stappa den heilt inn i holet...no virkar den som flybensin :)

Skrevet

Flaut...fant ut at eg ikkje hadde stappa den heilt inn i holet...no virkar den som flybensin :)

Haha, kvinnfolk!

• Liker 1
Skrevet

Haha, kvinnfolk!

Eg er ikkje vant med å stappe ting inn i hol :sjenert:

Skrevet

Eg er ikkje vant med å stappe ting inn i hol :sjenert:

Da får du øve deg! Du kan starte med armhula mi. Den er skikkelig stram :sjarmor:

Skrevet

Da får du øve deg! Du kan starte med armhula mi. Den er skikkelig stram :sjarmor:

Kva skal eg stikke inn der? Ein øyretelefon?

Skrevet

brett sammen et hånkle, og bruk det. Tror det funker bra.

Skrevet

brett sammen et hånkle, og bruk det. Tror det funker bra.

Og kva effekt vert oppnådd då? Byrjar du å jodle? Vert du omgjort til ei gås?

Skrevet

Og kva effekt vert oppnådd då? Byrjar du å jodle? Vert du omgjort til ei gås?

Jeg har aldri prøvd før. Tenk om jeg begynner å legge egg?? Det hadde vært stilig, Kløftfrid!

Skrevet

Jeg har aldri prøvd før. Tenk om jeg begynner å legge egg?? Det hadde vært stilig, Kløftfrid!

:fnise: Å, herregud dette må me nesten teste ut! Tenk om du legg gullegg som me kan selge for mange, mange grunkar! Du kan verte gullhøna miiii!!

Skrevet

:fnise: Å, herregud dette må me nesten teste ut! Tenk om du legg gullegg som me kan selge for mange, mange grunkar! Du kan verte gullhøna miiii!!

Gleder meg skikkelig! Da får vi nok penger til at jeg kan ta silikon, og bli like barmfager som deg. Det hadde jeg unektelig kledd veldig godt... Faktisk hadde det sett bedre ut på meg, enn på deg.

Skrevet

Gleder meg skikkelig! Da får vi nok penger til at jeg kan ta silikon, og bli like barmfager som deg. Det hadde jeg unektelig kledd veldig godt... Faktisk hadde det sett bedre ut på meg, enn på deg.

Nei, no vil eg ikkje meir! :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...