Vilje Skrevet 18. februar 2004 #1 Skrevet 18. februar 2004 hva gjør dere når buksene dere kjøper er for lange? kjøpte et par på bikbok, og selvfølgelig er de aaaltfor lange. Jeg kan ikke sy...koster det mye å oppsøke en sydame for sånt?
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #2 Skrevet 18. februar 2004 hva gjør dere når buksene dere kjøper er for lange? kjøpte et par på bikbok' date=' og selvfølgelig er de aaaltfor lange. Jeg kan ikke sy...koster det mye å oppsøke en sydame for sånt?[/quote'] skredderen vi bruker på jobben min tar 100 kroner for å legge opp en vanlig enkel bukse
Gjest Moonshadow Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Om du ber om det i butikken der du kjøpte den vil jeg tro de kan fikse det for deg.
~BATgirl~ Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Om du ber om det i butikken der du kjøpte den vil jeg tro de kan fikse det for deg. Som regel ja. Har det motsatte problemet jeg da:( Buksene jeg finner er alltid for korte:( Eller for vide
Gjest Moonshadow Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Som regel ja. Har det motsatte problemet jeg da:( Buksene jeg finner er alltid for korte:( Eller for vide Me to :-? Alltid for korte. det er kjipt ass.
Gjest Madley Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Når buksene er for lange så stryke jeg opp en passe brett og legger dobbelsidig tape inni Har jeg engasjement nok, syr jeg istedet en fem seks sting runsdt. Enkelt og greit..Og har du symaskin så er det jo enda enklere!!!
Bergenspike Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Neste gang du skal kjøpe en bukse kan du jo spørre i butikken om det er mulig å bestille bukse med riktig lengde. Det har jeg gjort hos Popin.
Gjest gjest1 Skrevet 18. februar 2004 #8 Skrevet 18. februar 2004 Gå i en sybutikk og kjøp strykefliseline til å stryke inn i bretten nede. tåler vask gjør den også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå