Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva gjør dere når buksene dere kjøper er for lange? kjøpte et par på bikbok, og selvfølgelig er de aaaltfor lange. Jeg kan ikke sy...koster det mye å oppsøke en sydame for sånt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
hva gjør dere når buksene dere kjøper er for lange? kjøpte et par på bikbok' date=' og selvfølgelig er de aaaltfor lange. Jeg kan ikke sy...koster det mye å oppsøke en sydame for sånt?[/quote']

skredderen vi bruker på jobben min tar 100 kroner for å legge opp en vanlig enkel bukse

Gjest Moonshadow
Skrevet

Om du ber om det i butikken der du kjøpte den vil jeg tro de kan fikse det for deg.

Skrevet
Om du ber om det i butikken der du kjøpte den vil jeg tro de kan fikse det for deg.

Som regel ja.

Har det motsatte problemet jeg da:( Buksene jeg finner er alltid for korte:( Eller for vide

Gjest Moonshadow
Skrevet

Som regel ja.

Har det motsatte problemet jeg da:( Buksene jeg finner er alltid for korte:( Eller for vide

Me to :-? Alltid for korte. det er kjipt ass.

Skrevet

Når buksene er for lange så stryke jeg opp en passe brett og legger dobbelsidig tape inni :sjarmor:

Har jeg engasjement nok, syr jeg istedet en fem seks sting runsdt. Enkelt og greit..Og har du symaskin så er det jo enda enklere!!!

Skrevet

Neste gang du skal kjøpe en bukse kan du jo spørre i butikken om det er mulig å bestille bukse med riktig lengde. Det har jeg gjort hos Popin.

Skrevet

Gå i en sybutikk og kjøp strykefliseline til å stryke inn i bretten nede. tåler vask gjør den også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...