Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan anbefale hårkur / shampo / balasam / leave-inn produkt for mitt supertørre hår? Håret er ikke behandlet med farge/bleking.

Anonym poster: c75f422ae94411b2c361483a39e2fbcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kerastase hårkur, nutridive eller noe sånnt :) Den funket for meg iallefall, 2 ganger i uken. Håret mitt er ikke noe slitt, men tuppene ble veldig tørre og sprø.

Skrevet

Kerastase hårkur, nutridive eller noe sånnt :) Den funket for meg iallefall, 2 ganger i uken. Håret mitt er ikke noe slitt, men tuppene ble veldig tørre og sprø.

Enig med julielis. Kerastase Nutritive er en veldig god hårkur for tørt hår, snakker av erfaring. :)

Anonym poster: c5fc647d8df9969cb8e8d3314b02e5a5

Skrevet

Jeg kjøpte en kur fra SP for en stund siden, som jeg syns virker veldig bra! Jeg byttet den ut med balsam ca halvparten av gangene jeg dusjer. Ellers kan det være veldig lurt å investere i frisørshampoo og ikke de i dagligvare, hvis du ikke har gjort det enda. Sebastian Potion 9 Wearable Leave in Treatment (kjære tid, for et navn! Tror det stemmer) er genial! Bruker den en gang eller to mens håret tørker, og jeg slipper andre stylingprodukter.

Skrevet

supple touch fra redken :) håret ble supermykt av det. Uansett så anbefaler jeg deg å snakke med en frisør.

Skrevet

Denne fra Kerstase synes jeg er god.

Skrevet

Jeg har fått utrolig tørre tupper i sommer (langt hår). Har Kerastase sin hårkur, men synes ikke det hjelper noe. Er eneste kuren å klippe, klippe,klippe tupper hele tiden?

Skrevet

Jeg har fått utrolig tørre tupper i sommer (langt hår). Har Kerastase sin hårkur, men synes ikke det hjelper noe. Er eneste kuren å klippe, klippe,klippe tupper hele tiden?

Håper da ikke det :overrasket:

Skrevet

Orofluido beauty elixir får håret til å bli veldig mykt :)

Skrevet

Takk for alle svar :)

Jeg har nå bestilt Kerstase Nutritive.Men jeg kom til å tenke på om hvor viktig det eventuelt skulle være med shampo / balsam, at det er av samme merke / serie.

Jeg bruker Wella SP til vanlig og tanken var da at etter Kerstase-kuren,så tar jeg Wella SP balsam i håret? Jeg ødelegger ikke effekten av kuren da?

TS.

Skrevet

Takk for alle svar :)

Jeg har nå bestilt Kerstase Nutritive.Men jeg kom til å tenke på om hvor viktig det eventuelt skulle være med shampo / balsam, at det er av samme merke / serie.

Jeg bruker Wella SP til vanlig og tanken var da at etter Kerstase-kuren,så tar jeg Wella SP balsam i håret? Jeg ødelegger ikke effekten av kuren da?

TS.

Neida, bruk opp SP shampo og balsam og gå evt over Kerastase shampo+balsam i Nutrive etter det + kuren da :) Du får bare kjenne etter hva som passer for ditt hår :) Gå evt til frisør for råd :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...