Gå til innhold

Har noen denne?

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.sparkjop.no/Sparkjop/Products/SparBase/PID-211423.aspx?VariantID=113322430&ColorOnly=1&params=fh_eds%3d%25c3%259f%26fh_view_size%3d16%26fh_secondid%3dp211423%26fh_lister_pos%3d2%26fh_location%3d%252f%252fcatalog01%252fnb_NO%252fcategories%253c%257bcatalog01_c2325%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_c2325_c2338%257d%252fcategories%253c%257bcatalog01_c2325_c2338_c2565%257d%26fh_refview%3dlister

Lurer bare på om noen har erfaring med denne? Hva vil foret si? Jeg ønsker ikke så mye for i dressen da vi bruker ullklær til å regulere. Den skal brukes nå på høsten og dersom den passer fortsatt neste vår. Eneste som hindrer meg i å kjøpe den er om den blir for varm.

Ønsker ikke å legge mye penger i parkdress da vi for det første har en super regndress til våte dager, ergo trenger vi ikke parkdress som er supertett. Dessuten har ikke barnet begynt i bgh enda, og han blir lei etter en halvtime ute, så noen superkvalitet har vi ikke bruk for enda.

Vurderte også å bare kjøpe overtrekksbukse til 179 på Lindex, for vi har en Skogstadjakke han kan bruke til buksen, også har vi bare ull under klærne. Men er usikker da jeg foretrekker heldress når han er så liten. Gutten er ni mnd.

Anonym poster: 81dce2fbcdb3ea73ff61831bce644632

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ops, var ikke meningen å trykke borti anonym. Vet i grunn ikke hvordan jeg klarte det. ;)

Men uansett, denne er også et alternativ:

http://www.ellos.no/d/Ytterplagg-Regntoy/_/N-1z141psZ1z141ruZ1z141od?Nr=302542

Synes den svarte fargen var tøff! Litt utenom det typiske blå! :) Så hvis noen har erfaringer med denne, eller er flinke til å se hva som ser best ut, så hadde det vært flott.

Skrevet

En annen ting, hvordan ville dere gjort det med størrelser? Han passer 86 nå i inneklær. Dvs. vi må gjerne brette armene litt på bodyene, og regndressen hans er i 86, men den tror jeg ikke kommer til å passe neste vår. Samtidig vil jeg ikke kjøpe en dress som er så stor at det blir vanskelig for han å bevege seg. Vil tro 92 blir iltt vel stort? Er vel best å gå for 86 nå, også heller kjøpe ny neste vår?

Skrevet

Jeg kjenner ikke til den dressen, men bevernylon kan vel ofte bli litt stivt har jeg inntrykk av. Kjøpte uforet parkdress fra Coop til mine (Leketøy heter de vel) og de har vært helt ok til fuktige og regnfulle dager. På fine dager bruker vi ikke parkdress, bare god bukse og ovedel.

Gjest Magdalene
Skrevet (endret)

Bare ikke kjøp for stor dress. Det ødelegger mye, og skaper passive barn som har vanskelig for å bevege seg.

Endret av Magdalene
Skrevet

Tusen takk for flott tips! Skal kjøpe den der jeg. Men det står de er små i størrelsen, bør jeg kjøpe et nummer større da? vil jo tro de mener man må det siden de har skrevet det der?

Skrevet

Ville heller valgt leketøy fra Stormberg sin dress hvis du skal ha billig parkdress. De koster 299,- på obs.

Skrevet

For det første, la barnet ditt slippe bevernylon. Det er tungt, stivt, pottetett og omtrent umulig for en på 9 mnd å bevege seg i. Teknologien er heldigvis kommet lenger, det finnes mye bedre stoffer enn bevernylon på markedet, som heller ikke koster allverden.

Dressen du linker til er en vinterdress og etter hva jeg forstår med fast fôr.

Anbefaler deg å sjekke ut Reflex sine dresser(evt Ludo, som er svært like Reflex.) Disse koster rundt 500 kr, men er også fullt mulig å finne på tilbud. http://www.ludostore.no/bla-parkdress-fra-ludo-kids-2.html

Dressen du linker til på Ellos er en hel regndress(PU = gummiert).

Denne: http://www.ellos.no/c/Ytterplagg/_/N-1z141psZ1z141ryZ1z141od er en vinterdress, men står lite om hvilket stoff den er laget av og hvor mye foret den er.

Skrevet

Den sparkjøp-dressen er en tykk vinterdress, og jeg ville ikke anbefalt den som høst-vår-dress. Da er det bedre å kjøpe en uten for, og heller regulere selv. Et barn i barnehagen jeg jobber i har hatt den dressen, og det er en helt ok dress, men som sagt litt for varm til milde høstdager.

Skrevet

De er utsolgt for den på obs, var den jeg egentlig tenkte på. Ønsker ikke å bruke 500 på dress, så tror jeg går for den fra barnihagen :) har ordentlig kvalitetstøy både på regndressen og vinterdressen hans, så sparer med god samvittighet inn så denne.

Skrevet

Dressen fra Ludo store har jeg forresten sett på butikker her i byen, bare at de ikke er på tilbud. Sitter og vurderer den i forhold til den i Barnihagen. Synes det er et stort pluss at den sandkassedressen fra Barnihagen vissnok er såpass myk, også er jo den billigst. Men samtidig lurer jeg på om jeg får mer for pengene, i og med at den fra Ludo store er en dress som opprinnelig koster 499.

Hadde det ikke vært den denne frakten, så hadde jeg holdt det under 300 i alle fall..Men det må bare være.. :)

Skrevet

Barnas hus hadde tilbud på høst/vårdress til 299,- mener jeg det var.

Skrevet

Tror de har formulert seg dårlig i reklamen til barnas hus. Var innom der, og dressen kosta 499,-, så kom prisen på fleecedressen i tillegg til de 499,-.

Den ts linket til fra ellos er ikke vanntett. Det står at den er vannavvisende. Da ser jeg for meg at ungen kan bli bløt på knær og i rumpa hvis den sitter i vøte.

Skal også se etter en billig parkdress. Synes 350,- er nok for en slik, brukt eller ny.

Bævernylon er varmt, klamt og utdatert.. Du kan jo prøve å se på andre postordrefirmaer slik som la redoute og sportmann også.

Skrevet

Har bestilt den fra barnihagen. :) vi har ikke barnas hus her i byen, og på bare barn er det utsolgt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...