Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen tips til hvordan jeg kan bedre min hudrutine?:)

Morning:

* Vasker ansiktet i vann

* Øyekrem - La roche posay (tilfeldig kjøpt fordi jeg måtte ha en krem der og da, kom gjerne med tips til en bedre, oppfriskende med mye fukt).

*Dagkrem - Decleor Hydra Floral (den med mye fukt)

* Matis - Jeunesse, bruker den på ekstra tørre områder, den har mye fukt, men blir veldig "svett" om jeg bruker den i hele ansiktet.

Har de samme rutinene på kvelden, bare at jeg da vasker ansiktet med ansiktrens/gele fra Nimue (sensitiv hud)

Har også brukt Matis sin for sensitiv hud, men klarer ikke fjerne foundation og sminkerester...

Jeg går på isotretionoin, som gjør at huden min er fuktfattig og til tider sensitiv, har tidligere slitt med kviser og veldig(!) fet hud.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om du kikker på div. nettbutikker har de alltid litt informasjon om hvordan du skal bruke hudpleieproduktene rett - også renseprodukter.

Jeg bruker produkter fra greenbeauty.no og er KJEMPE fornøyd med produktene deres:) Det er helt nye hudpleieprodukter i Norge, og passer også supert til sensitiv hud. Ingen kunstige kjemikalier er tilsatt, og prisen er fin!

Det kan virke som om du bør kikke på produktene for ung ansiktspleie (tror jeg det heter), om du undersøker siden deres.

Hårproduktene deres er også supre!

Lykke til.

• 3 uker senere...
Skrevet

Tråd ryddet for brudd på reglene om reklame og salg

Kosemose, mod

Gjest Daenerys
Skrevet

Jeg ville ha renset med en god rens morgen også.

Ville heller ikke brukt Decleor Hydra Floral til vanlig dagkrem, men som maske som den er ment for. Hva med Dermalogica Skin Smoothing Creme? Den gir veldig god fukt!

Hvordan oppfører huden din seg nå? Bruker du en god skrubb?

Skrevet

Nei, den decleor hydra floral jeg bruker er en dagkrem.

Jeg har masken også, som jeg bruker etter jeg har scrubet huden (1 gang i uka, med MD sin scrub)

jeg skulle gjerne hatt tips til en god nattkrem, kanskje et serum noe jeg ikke har erfaring med og en god rens og toner. Ikke rensemelk/rensevann, liker best noe som blir blandet med vann :)

jeg er foressten veldig rød og sår rundt øynene for tiden, så trenger noe med mye fukt der.

kanskje en god sminkefjerner og, bruker den fra loreal som de selger på alle matkjeder, skulle kanskje hatt en som er litt mer skånsom, men som tar vannfast sminke.

Gjest Daenerys
Skrevet

Du må ikke blande billigmerker, som loreal, med decleor og md... Jeg bruker rens + toner som sminkefjerner, men til øynene bruker jeg bare sminkeservietter fra simple, og det kun til øynene. Jeg kan sminke meg mye, men få vekk alt med rens og toner.

Ville prøvd rens fra Dermalogica, Special cleanser gel tror jeg den heter. Finnes på bl.a lookfantastic. Av toner liker jeg best den fra Matis. MD sin rens er også bra :)

Har ikke erfaring med øyekrem, har nettopp begynt med en fra Ole Henriksen selv, men har bare brukt en par dager, kan ikke anbefale.

Men jeg spør igjen, hvordan er huden din nå? Trenger du serum?

Skrevet

Jeg er klar over at jeg ikke skal blande billigprodukt med ordentlige produkt som md,decleor osv.. men trodde det var ok å bruke det på øynene for å fjerne maskara, jeg bruker jo ikke andre produkt der? For å fjerne foundation bruker jeg rensegele + toner.

Jeg tror MD blir for sterkt for meg i lengden, siden jeg bruker isotretinoin.

Kunne tenkt meg å prøvd dermalogica, men synest det er litt dyrt. :) men jeg skal sjekke det ut :))

Tips til en bra sminkefjerner, og da mener jeg for øyepartiet :) ?

Skrevet

Huden min er ok, men føler den trenger litt mer fukt og pleie enn jeg gir den nå..

tror jeg har fått sminkeallergi, for jeg er helt hoven og sår under øynene .... :/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...