Gå til innhold

Stor alders forskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom tilfeldigvis i kontakt med en jente i en facebook gruppe. Vi har skrevet noen meldinger og flørtet litt. Nå spør hun om vi kanskje skulle treffes en dag. Det hadde sikkert vært hyggelig. Men jeg ser at hun bare er 17 år. Jeg er 27. Går det an å møtes likevel og ikke si noe om det til andre? Eller blir det hele for dumt?

Anonym poster: ebf3e2c9d6258afc57825888c444cd10

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest20
Skrevet (endret)

loø,

Endret av Gjest20
  • Liker 5
Skrevet

Når du føler at du må skjule alderen på kjæresten din, da er det et klart tegn på at hun er for ung.

Anonym poster: 7290c7b12f832f1692e82353b4bcbc5f

• Liker 9
Skrevet

For enkelte er dette med aldersforskjell så fy fy, at de omtrent kun kan deite sin eneggede tvilling. For andre er alder kun et tall, der matchende modenhetsgrad, mennesketype og lynne teller uendelig mye mer for å trives sammen.

Noen jenter lar seg sjarmere av unggutter som har sprenglest på nettet for å kunne late som om de er mannfolk. Men, når det kommer til stykket kan de kun brukende som en slags dildo med puls. Andre jenter foretrekker the real thing.

En observasjon jeg har gjort rundt meg, er at par med stor aldersforskjell ofte er sikrere på hva de vil ha, og på forholdet sitt enn mange andre par. Situasjonen har kanskje tvunget dem til å bli mer reflektert over situasjonen, enn par som ikke møter litt "tyggemotstand"?

• Liker 2
Skrevet

Kom tilfeldigvis i kontakt med en jente i en facebook gruppe. Vi har skrevet noen meldinger og flørtet litt. Nå spør hun om vi kanskje skulle treffes en dag. Det hadde sikkert vært hyggelig. Men jeg ser at hun bare er 17 år. Jeg er 27. Går det an å møtes likevel og ikke si noe om det til andre? Eller blir det hele for dumt?

Hun er for ung for deg, ja.

Hadde hun vært 20 så hadde det vært noe annet.

Skrevet

Når du føler at du må skjule alderen på kjæresten din, da er det et klart tegn på at hun er for ung.

Hvem har sagt kjærester? Kan jo bare være en sommerflørt.

Skrevet

Gjør det du har lyst til, gi blanke i folk som kommer med "neinei, nå bryter du egen alder delt på to pluss syv-regelen!". Intet kriminelt er inne i bildet her.

• Liker 4
Gjest Uanonymbruker
Skrevet

når du må spørre så er hun helt klart for ung, det er hun uansett. At alder bare er et tall gjelder ikke når den yngste er ung.

• Liker 3
Skrevet

Er det noe bedre at 18 år gamle Courtney Stodden er gift med 52 år gamle Doug Hutchison?

Skrevet (endret)

Hvem har sagt kjærester? Kan jo bare være en sommerflørt.

Sommeren er over i morgen (for min del hvertfall) og det er for sent for en sommerflørt :fnise:

Men jo, jeg ser ingen grunn til å la være å treffes. det blir jo sikkert hyggelig!

Endret av Fågel
  • Liker 1
Skrevet

Jeg var 18 da jeg møtte min kjæreste på 26. Vi har vært sammen i 6 år nå! Og det finnes ingen, ingen annen person som jeg har hatt så mye felles med! Her merker vi ingenting til alderen før noen plutselig finner på å kommentere det.

Vi er så like, både personlighet, interesser og verdier. Så, gjør et lite forsøk sier jeg. :)

• Liker 1
Skrevet

Er det noe bedre at 18 år gamle Courtney Stodden er gift med 52 år gamle Doug Hutchison?

Om det er sant så er det snakk om rett og slett pedofili her...

Skrevet

Pedofili er vel når voksne tenner på BARN? En 18-åring er ikke etter loven et barn, samt er omtrent fult utviklet kroppslig. Men veldig spesielt og vanskelig å skjønne, syns jeg det er!

Skrevet

Pedofili er vel når voksne tenner på BARN? En 18-åring er ikke etter loven et barn, samt er omtrent fult utviklet kroppslig. Men veldig spesielt og vanskelig å skjønne, syns jeg det er!

de ble sammen før hun var 18 :P

Skrevet

Da var hun vel 16 eller 17? Hun er over den seksuelle lavalderen, og har ikke kroppen til et barn.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er så lei av alle disse alders-trådene. Gjør hva du vil, og slutt å bry deg om hva andre mener. Men, det å holde forholdet skjult (om det skulle bli noe forhold ut av dette her) syntes jeg høres ut som en dårlig idè. Hvis du føler du må skjule henne bør du enten revurdere hele greia eller gå litt i deg selv. 17 og 27 går igrunn utmerket godt ilag. Har en kompis som er like gammel som deg, (jeg er 17) og vi koser oss i lag vi. Aldersforskjellen er igrunnen ikke merkbar.

Og nei han er ikke en mentalt tilbakestående mann som kun henger med ungjenter fordi han ikke kan få seg noe bedre eller fordi han er på et annet modnings-stadie enn resten av sine jevngamle. Tvert imot. Men som sagt, bare kompis.

Så hvorfor la sjansen gå fra deg? Prøv det ut, å finn ut om akkurat dere to kunne blitt noe.

• Liker 3
Skrevet

Ja, og? Pedofili er mennesker som tenner på/forelsker seg i barn som ikke har kommet i puberteten.

Ergo, ikke pedofili.

• Liker 1
Skrevet

Da var hun vel 16 eller 17? Hun er over den seksuelle lavalderen, og har ikke kroppen til et barn.

Det er ikke jenta eg snakker om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...