Gå til innhold

Fine, brukbare jobb-sko.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har en ødelagt fot og trenger sko med god demping. Jeg står og går på betong 8 timer om dagen samt at jeg går mye tur med hunden, både på asfalt og i skogen.

Nå bruker jeg Nike Shox NZ som jeg er veldig fornøyd med. Men jeg syntes ikke de er noe fine. Vil gjerne ha fine sko, som støtter ankelen og føttene bra, i god kvalitet.

Noen som har forslag til gode sko som er fine å se på? De vil bli brukt hele tiden så det er viktig at de er gode å gå med, og tåler litt. Maks pris 2000.

Red; Når jeg skriver fine så mener jeg vel egentlig kule. Skal ikke ha pensko, men hverdagssko. :)

Endret av Bobler
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

om de er så pene eller kule vet jeg ikke , men gode å gå er de

reebok easytone (joggesko pris mellom 700 og 1000 kr) de har luftputer i sålen og er de beste skoene jeg har gått med, kan gå med de fra morgen til kveld før hofta mi begynner krangle ,

skono sandaler har god støtdemping og er vernesko som arbeidsplassen kan skaffe til deg eller du kan stikke innom en tess butikk selv og prøve (tess har vernesko som ikke ser ut som vernesko) i desse sandalene kan jeg gå i 6-7 timer før hofta begynner krangle

alt annet av sko så krangler hofta etter alt fra 5 minutt til to timer

red : glemte å ta med prisen på skono sandalene om du kjøper de privat 500-600 kr

Endret av muttra
  • Liker 1
Skrevet

Jeg bruker Nike Free som har mange ulike farge varianter / du kan designe dine egne. De funker veldig bra for meg som har ryggproblemer og går mye på gulv på jobben. Eller så har jeg brukt sånne ballerina sko fra Ecco (litt dyre) men de er også kjempe bra!

Skrevet

Reebook likte jeg ikke noe særlig. Vernesko/sandaler er heller ikke så veldig aktuelt. Dette er som sagt både til jobb-bruk, og til tur, så sandaler funker dårlig da. :)

De Nike Free så OK ut. Ikke like "voldsomme" som shox'en. :)

Skrevet

Reebook likte jeg ikke noe særlig. Vernesko/sandaler er heller ikke så veldig aktuelt. Dette er som sagt både til jobb-bruk, og til tur, så sandaler funker dårlig da. :)

De Nike Free så OK ut. Ikke like "voldsomme" som shox'en. :)

Nike Free har så godt som ingen demp. Enig i det med Skono sandaler, de gir god støtte og ser ikke så værst ut.

Skrevet

Nike Free har så godt som ingen demp. Enig i det med Skono sandaler, de gir god støtte og ser ikke så værst ut.

Så bare bilder, men da er de utelukket i hvertfall må ha litt demping..

Skono er som sagt ikke aktuelt, ønsker ikke å bruke sandaler. :) Skal ha sko/joggesko.

Skrevet (endret)

Så bare bilder, men da er de utelukket i hvertfall må ha litt demping..

Skono er som sagt ikke aktuelt, ønsker ikke å bruke sandaler. :) Skal ha sko/joggesko.

åå beklager, så ikke at du skrev at du ikke ville ha sandaler. Jeg har noen andre fra Nike som fungerer kjempebra.. lunar glide eller noe heter de (tror jeg?) hehe. de har GOD demp og ser freshe ut ;)

Endret av Wednesday

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...