Gå til innhold

Så enkelt kan en stygg kvinne bli pen og vakker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noensinne drømt om å gjøre deg vakker og skjønn for noen du elsker? Det lar seg gjøre fort og enkelt! Her er en tv-serie hvor stygge jenter ble gjort pene med noen enkle grep:

Fra 02:20 ser man hvordan de gjør henne pen og vakker. :)

Anonym poster: 79a153e3ac93e8870dfd207cac5cc6cb

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Jada, for å rette på leppene, puppene, nesen, øyenbryn og øyer er jo "enkle inngrep".

Det er ei i bygda her som ble med på ekstrem forvandling. Hun så riktig så bra ut på programmet, men nå i ettertiden ser hun like "ille" ut som tidligere.

• Liker 10
Skrevet

dama er da normalt pen..smekk på no sminke og kirurgien ville vært overflødig.

• Liker 17
Skrevet

Hårfarge, hårfrisyre, sminke, linser istedenfor briller. En kommer langt med det.

Det hjelper såklart med tv lyssetning også.

Hvor mye koster pupper, nese, hake, fettsuging, øyenbryn å fikse opp? Helst sikker 300 000 hvis det skal bra ut.

Leste et sted at Kim Kardashian bruker 600 000 i håret på makeup artister, frisører og diverse produkter.

Anonym poster: c7f9bcaba2570180d55607827a4f7b3f

• Liker 2
Skrevet

Jeg kan ikke fordra sånne programmer. En ting er nå programmer der de får hjelp til sminke og klær (altså stil) , men disse realityprogrammene der de tar kvinner og jenter (ofte med dårlig selvtillit og selvbilde) og opererer dem og sliper bort det meste av særpreget deres og får dem til å se så polerte og glossy ut som mulig, det er ikke mye vakkert i mine øyne. Jeg lurer også på hvor mye det egentlig hjelper på et eventuelt dårlig selvbilde.

Hun der var ikke stygg. En 10'er var hun jo ikke, men kirurgi trengte hun virkelig ikke.

• Liker 23
Skrevet

Det som gjør henne pen til slutt er ikke alle operasjonene, men at hun endelig har litt utstråling. Nye klær, sminke, linser og bedre selvtillit hadde gjort akkurat det samme på en mer naturlig måte, bare da uten alle smertene som kom med operasjonene.

• Liker 4
Skrevet

Seriøst?? Hun trenger ikke plastisk kirurgi- en skikkelig bh, bedre frisyre og noe sminke hadde holdt i lange baner! Og så opererer de nesa hennes, hva er i veien med den?

• Liker 13
Skrevet

Så moralen er at hvis mannen din er utro...

...Skaff deg 98374836 plastiske operasjoner...

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg synes dette var nærmest ekkelt. Mye kunne sikkert vært gjort med sminke, klær, hår, kroppsholdning osv. Men utgangspunktet var at mannen hadde vært utro, det var knuter i forholdet og damen hadde et dårlig selvbilde. Kroppen hadde forandret seg etter et svangerskap og hun hadde problemer med å ha sex med mannen. Damen sa at hun ikke trodde noen andre ville kunne elske henne. Selvbilde lik null.

Og vips - så løste kirurgien og stylistene disse eksistensielle problemene for henne. Totalt forvandlet fra innerst til ytterst ble det sagt. Det tror jeg lite på. Selvbilde handler ikke bare om utseende.

Og hvordan ble det da lysene ble slått av og hverdagene kom? Mannen var utro, oh hun følte det som mange føler ved utroskap - at man ikke er bra nok. Løsningen på en samlivskrise etter utroskap er neppe at den parten som er sveket gjennomgår total makeover fra topp til tå. Et forhold kan ikke hvile på et så overfladisk grunnlag.

Endret av Havbris
  • Liker 8
Skrevet

Å som jeg ler og ler og ler. Her har en fått pepper i ale år for å påpeke idiotien og kynismen i plastpuppeindustrien. Men nå, nå som en får det rett i trynet hvor patetisk og tragisk hele opplegget er da komer moraliserende pekefingre frem.

Fint det jenter, men ha da også i bakhodet at dette begynnere med solid flotte småjenter på 18 som tror de må ha plastpupper for å ha en verdi som menneske. Så neste gang jeg ber et smårips om å skaffe seg psykolog i stede for plastpupper, kan en da få litt støtte?

Det dere ser i hovedinlegget her er dit vi er på vei i ekspressfart. Jeg vet bare én ting, jeg blånekter å ha et forhold til ei som ser på plastkurigi som viktigere støtte en min ektefølte kjærlighet. Dere andre får nyte det overfladiske samfunet der lykke kjøpes. Enten som plastpupper eller som hvite stripre på en blank overflate.

• Liker 10
Skrevet

Det jeg reagerte på var at den drittsekken kyssa en annen kvinne! (Og kanskje mer)

Grrr, håper hun fant seg en annen en.

Anonym poster: c80a3d4aa6afc240d4b86982eca05521

• Liker 1
Gjest Blubberella
Skrevet

Å som jeg ler og ler og ler. Her har en fått pepper i ale år for å påpeke idiotien og kynismen i plastpuppeindustrien. Men nå, nå som en får det rett i trynet hvor patetisk og tragisk hele opplegget er da komer moraliserende pekefingre frem.

Fint det jenter, men ha da også i bakhodet at dette begynnere med solid flotte småjenter på 18 som tror de må ha plastpupper for å ha en verdi som menneske. Så neste gang jeg ber et smårips om å skaffe seg psykolog i stede for plastpupper, kan en da få litt støtte?

Ha nå i bakhodet at det antakeligvis ikke er samme kvinnene som reagerer på Ekstrem forvandling her, som diskuterer og sier deg imot i silikonpupp-debatten. "Vi jenter" er ikke en fullstendig enstemmig gruppe.

• Liker 12
Skrevet (endret)

Det dere ser i hovedinlegget her er dit vi er på vei i ekspressfart. Jeg vet bare én ting, jeg blånekter å ha et forhold til ei som ser på plastkurigi som viktigere støtte en min ektefølte kjærlighet. Dere andre får nyte det overfladiske samfunet der lykke kjøpes. Enten som plastpupper eller som hvite stripre på en blank overflate.

Vel, min "moralske pekefinger" har ikke dukket opp nå. Den har vært der lenge. Det er ingen moralsk pekefinger, men en bekymring over at noen tror at det meste løser seg ved å ha et glamorøst ytre og ved å selv ta skylden når partneren er utro. Ts legger frem denne videoen for å vise hvordan man kan gjøre seg fin og pen for sin kjære og hvordan en kvinne kan gå fra å være "stygg" til å bli "pen" - uten en eneste betenkelighet over det hun ser og hva som er foranledningen til at hun velger dette.

BM2 - du ville hatt min støtte om de anbefalte unge kvinner å finne andre måter å styrke selvbildet sitt på enn ved å ty til kirurgi.

Det mest triste her er jo at denne kvinnen opplevde utroskap og følte hun ikke var bra nok/pen nok, slik mange føler ved utroskap. Det hun da sier er at mannen må ha tenkt at hun var stygg - og at alt ville løse seg bare hun forvandlet seg. Vi så jo på filmen hvor såret hun var over hans svik.

Jeg tror ingenting på at følelsen av svik blir borte bare man forandrer utseende. Dette er rett og slett fordummende.

Endret av Havbris
  • Liker 2
Skrevet

Enda en. Denne kvinnen har en naturlig skjønnhet, er vakker med en voldsom utstråling, selv uten sminke. Men med noen enkle inngrep, litt flere enn hun over, så gjøres hun om til en fremmed, en i mengden, en som ser "like pen" ut som mange andre, en som ikke lenger har noe som skiller henne merkverdig ut fra andre.

02:20 her også.

Selv om han er upopulær så har BM2 skjønt noe. Å legge seg under kniven for å putte inn silikon, løfte huden i ansiktet, forstørre leppene, gjøre om på hele kroppen - gjør ikke en kvinne vakker. Det er hva som befinner seg på innsiden som gjør henne vakker. Utstrålingen. Det at hun gleder seg på vegne av andre.

All verdens kirurgi kan ikke gjøre noe med personligheten eller lære et menneske empati. Den kan bare desformere kroppen til det ugjenkjennelige. Jeg gruer meg til personer som har gjort mye med kroppen sin blir eldre.

Det viktigste er ikke utseende. Det er hvem du er. Er du så overfladisk at du er mer opptatt av ditt utseende enn hvem du er så vil du også finne en mann som er mer opptatt av ditt utseende enn hvem du er. Som han i videoen i hovedinnlegget.

• Liker 6
Skrevet

Hæ?

Ho blei jo styggere?

Ser 20 år eldre ut og den nesa ligner jo på Michael Jackson?

Anonym poster: a7255155914c1f42a9a27364223b997b

• Liker 7
Skrevet

@Havbris

Jeg tror vi er enige men uttrykker oss forskjellig og vektlegger forskjellige elementer når vi uttaler oss.

• Liker 2
Gjest Blubberella
Skrevet (endret)

Selv om han er upopulær så har BM2 skjønt noe.

Ja, han og en haug andre damer og menn.

Det er direkte kvalmt å lese at TS mener det er kjapt og enkelt å operere seg. Å omrokkere på halve kroppen, skjære bort og legge til er verken kjapt eller enkelt. Det er tidskrevende, smertefullt og kan være livsfarlig eller gi ettervirkninger. Det varer heller ikke evig. Det verste er at det neppe hjelper særlig på selvtilliten i lengden heller.

Gjøre seg pen for mannen sin? Hvis ikke mannen min klarer å tenne på meg sånn som jeg er, eventuelt med litt ekstra pynt av og til, så er han ikke en mann jeg ønsker å bruke tid på. Man skal selvsagt prøve å være litt attraktiv for kjæresten og ikke la seg forfalle helt, men å forandre utseende for å blidgjøre en (i dette tilfellet utro) mann? Nei takk, da finner jeg heller en annen mann og så får han finne seg ei "perfekt" pyntedokke. Det har jeg ment hele tiden og det står jeg for fremdeles.

Endret av Ylvina
  • Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...