Gå til innhold

Enda en "liker han meg"-tråd...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skriver som anonym enkelt og greit fordi jeg ikke vil bli gjenkjent.

Saken er den at jeg lurer på om en fyr liker meg. Situasjonen vår er omtrent sånn her:

Vi klemmer og "koser" en del, pjusker hverandre på armen, kan holde hender og holde rundt hverandre og sånn. Både med andre tilstede og når vi er alene. Jeg trives godt i hans selskap, og det virker som om han trives godt i mitt og (senest i dag lå vi "i hverandres armer" haha og så på film, alene). Vi har kjent hverandre i tre år, og har fortrolige samtaler med hverandre om både hverdagslige og dypere, viktige ting. Han har også snakket med meg om at han har vært betatt av andre jenter (men det begynner å bli en god stund siden, og da jeg spurte han om det var noe på gang mellom han og denne jenta her for en stund siden, sa han "næææ ble ikke noe")

Vi har aldri gjort noe mer enn å "kose" (merk : IKKE noe seksuelt, men som beskrevet i avsnittet over), annet enn noen ganger i full tilstand hvor vi har klint. Han har sagt at han synes jeg er tiltrekkende, og at han føler seg trygg på meg. Ofte skriver han først til meg på facebook, enten om helt hverdagslige ting som "hva skjer", en link til et morsomt bilde, en bra sang eller noe jobbrelatert han vil ha tilbakemelding på.

Det irriterer meg at jeg er begynt å tenke på han på denne måten, for vi har et utrolig godt vennskap. Han er en av mine aller beste venner og jeg er redd for å ødelegge noe ved å spørre "liker du meg?" eller noe annet kleint. Jeg "frykter " dog at det er et eller annet følelsesmessig som spirer i meg et sted.

Klapp på skuldra til de som har giddet å lese alt, og en klem til de som gidder å svare med litt tanker og kanskje noen råd :) :)

Anonym poster: 861af48a17e925fdc22160ae1ebe39ce

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magefølelsen er slettes ikke sikker .. Noe ja, noe nei :P

Anonym poster: cf7284f8df8e97360284f93a1c75369c

Skrevet

Merkelig "vennskap" i utgangspunktet, spør du meg.

Klina i fylla - hva har det med "vennskap" å gjøre? :klo:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...