Gå til innhold

Har noen her lest "Frognerfitter"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, fin tittel på en bok... :fnise: Men, har noen her lest den? Er den verdt et kjøp?

Anonym poster: 04e9f6e403e685de4977ffdb2826bab5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har lest den. den er helt grei. men sjekk om ikke de har den på biblioteket.

Anonym poster: e61bd13d0337e9dfbe36d04310078cf5

• Liker 2
Skrevet

ja jeg har lest den. den er helt grei. men sjekk om ikke de har den på biblioteket.

Du sier noe der,jeg kan jo bare låne den! :) TS

Anonym poster: e64f8a5e052e2b13e59e053af130541f

Skrevet

Ja. Jeg synes den var bra, ikke sånn wow bra, men bra.

Skrevet

Det må være veldig flaut å si Frognerfitter til en bibliotekar. :rodme:
  • Liker 1
Skrevet

innsiktsfull om du vil vite åssen det er på "Frogner" når de letter på sløret sitt.

Jeg er ikke lenger i tvil at jeg ikke ønsker å ha tilhørighet der borte, noe jeg var usikker på før. Jeg ville lissom passe litt inn uten å prøve så hardt. Ikke nå lenger.

Kjøp den i pocket.

Skrevet

Har lest den. Jeg foretrekker krim, så var ikke midt i blinken for meg. Men leste den ut. Er liksom om dop og sex og nedverdigende livsførsel.

Skrevet

Den er ganske bra, ærlig og direkte, uten å bli dårlig og klisjefyllt. Jeg kjøpte den for en 50lapp i pocket<br /><br /> Anonym poster: 04a4c70168435848da8bf5577e772674

Skrevet

Helt grei, er en stund siden jeg har lest den nå, og husker ikke så mye fra den, så kanke si den tok meg med storm.

Skrevet

Jeg syntes det var noe av det værste mølet jeg har lest. Den var kjedelig, platt og språket var dårlig. I tillegg er dette Bowim-kvinnemennesket usedvanlig uempatisk.

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg syntes det var noe av det værste mølet jeg har lest. Den var kjedelig, platt og språket var dårlig. I tillegg er dette Bowim-kvinnemennesket usedvanlig uempatisk.

jeg kunne ikke vært mer enig...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...