AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Jeg har ennå ikke funnet den perfekte mascara, derfor spør jeg dere! Hvilken mascara skal jeg kjøpe? Pris er ubetydelig. Anonym poster: bd317f64d70db4e542a5bd75ce577b3e
Gjest Bobler Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Jeg er kjempefornøyd med Elizabeth Arden sin Double Destiny. Har prøvd mye rart, men denne liker jeg veldig godt!
Gjest BabyBlue Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Jeg har funnet min HG - Helena Rubinstein Sexy Blacks Pen forpakning og kjempebra børste/formulering.
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Det spørs hva slags vipper du har... Jeg har tynne og korte vipper, og likte Maybelline Define A Lash veldig godt, den gjorde vippene mine lengre og gav dem mer volum, men den er visst gått ut. Byttet til Rimmel London Glam Eyes mascara for en stund siden, er veldig fornøyd. Har aldri opplevd at noen av dem drysser... Anonym poster: cac1e6034f5402ce6ad4803261126c40
Djungelvrål Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Denne er min favoritt. Har selv lange buede men tynne vipper. Denne gir bra volum, har "tett" kost, separerer perfekt, gir bue, drysser ikke, lett å bygge med. http://www.boots.com/en/Max-Factor-False-Lash-Effect-Mascara_641711/ Ligg unna denne, ble kjempeskuffa, alt for mye produkt på kosten, fikk edderkoppvipper! 310 kr i dass! http://www.tv2.no/underholdning/hjelperdeg/testbasen/klerogutstyr/maskaraen-til-hoeyre-gjoer-vippene-dobbelt-saa-lange-3766858.html#top1
Gjest Frk.Franzen Skrevet 18. august 2012 #6 Skrevet 18. august 2012 Denne likte jeg veldig godt tidligere. Pleide å ha den som underlag fordi den definerte og skilte øyenvippene ganske bra. Kommer sikkert til å kjøpe den igjen dersom den enda er i butikkene. Denne er også bra. Skiller vippene og lager volum. Drysser dog litt, uheldigvis Denne fikk jeg som vareprøve engang. Syntes først den vaar ubrukelig. Kom mye på kosten, og vippene klumpet seg. Etter en stund tørket den litt, kom mindre på kosten og den ble ganske så bra. Denne er grusom. Det kommer alt for mye på kosten, og vippene klumper seg sammen. Tipper den blir bedre når den tørker litt.
Gjest Stille vann Skrevet 18. august 2012 #7 Skrevet 18. august 2012 Jeg har prøvd utallige og den beste, for meg, er Clinique tubemascara. Sitter som støpt hele dagen, gjennom tårer og regn. Ingen pandaøyne, selv ikke om jeg dropper å fjerne den om kvelden!
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 18. august 2012 #8 Skrevet 18. august 2012 Jeg liker flere, YSL Effect Volume Faux Cils, Lancome Hypnose, og Clinique High Impact. For å få ekstra dramatiske vipper bruker jeg innimellom en maskara primer fra Lancome, Cils Booster XL.
Gjest erle123 Skrevet 18. august 2012 #9 Skrevet 18. august 2012 Jeg har også prøvd mange mascaraer, men nå har jeg slått meg til ro med denne, lancome definicils. Jeg har ganske naturlig, lange vipper, og denne skiller så og si hver enkelt og får det til å se naturlig, men også lekkert ut:) Den er litt tynn, men veldig lett å påføre, da børsten er liten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå