AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Hei Jeg er ei jente på 21 år som har i sommer jobbet på en daglivareforretning, i tillegg har jeg hatt fast jobb annenhver helg. Jeg har tidligere hatt absolutt ingen planer for høsten videre, men nå har jeg altså fått tilbud om fulltidsjobb på denne butikken. Dette er jo noe som i utganspunktet er bra, men for tiden er jeg utrolig sliten og jeg har lenge slitt med depresjoner, og sannheten er at jeg holder på å krepere, og vet ikke om jeg rett og slett greier å jobbe så mye, og om jeg greier å jobbe i det hele tatt.. Og jeg har ikke lyst til å forplikte meg til noe jeg ikke kan klare..., ville det ikke være utrolig dårlig gjort om jeg takket ja til denne jobben for og så sykemelde meg etter kanskje en måned? Og om jeg skriver under en kontrakt, erklærer jeg ikke da samtidig at jeg ikke har noen sykdom som forhindrer meg fra å jobbe? Men en eller annen inntenkt må jeg uansett ha..., jeg tjener langt i fra nok penger ved å bare jobbe annenhver helg, jeg har heller ikke krav på dagpenger i og med at jeg ikke har tjent over grensa for det... Hva burde jeg egentlig gjøre? Anonym poster: 7441445d9ebc16a391b0e8f25af385e4
Gjest Frk.Franzen Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Kan du ikke høre med sjefen om du heller kan få en 50 % stilling? Da får du tjent litt penger samtidig som du får endel fri til å slappe av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå