Gå til innhold

Hva syntes dere om menn som trener i singlet/tanktop?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere noen formening om dette? Tenker dere at det blir veldig "se på meg"? Personlig bruker jeg det ikke. Nettopp pga siste spørsmålet.

Videoannonse
Annonse
Gjest NozMonster
Skrevet

det kommer helt ann på attituden til gutten, men etter min erfaring så er det slik at de gutta som er sånn" se på meg, se på de store muskelene mine som jeg elsker", faktisk har på seg singlet/tanktop ja..

Men det er den attituden jeg gremmes over- ikke nødvendigvis singletten/tanktopen..

Skrevet

det kommer helt ann på attituden til gutten, men etter min erfaring så er det slik at de gutta som er sånn" se på meg, se på de store muskelene mine som jeg elsker", faktisk har på seg singlet/tanktop ja..

Men det er den attituden jeg gremmes over- ikke nødvendigvis singletten/tanktopen..

Ja, du har forsåvidt veldig rett i det. Begge deler egentlig!

Gjest Fairydust
Skrevet

Jeg syns at singlet på menn, uansett situasjon, er ganske så fælt.

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at de bryter treningsstudioet sin eneste kleskode. Tror jeg. Jeg har aldri sett en i singlet.

• Liker 1
Skrevet

Ja, det synes jeg. Jeg kan forstå hvorfor de ønsker å vise fram hardt arbeid, men jeg liker det ikke.

Det er uansett forbudt på treningssenteret jeg går på.

• Liker 1
Skrevet

Jeg ser ikke problemet. Trener ofte i singlet selv, fordi da ser jeg hvordan musklene jobber, lettere å se om man har grei teknikk osv. Regner med det samme gjelder for gutta. Mange gutter som trener i singlet har litt "se på meg" holdning, ja, men da har de jo også ofte en grunn til å ha den holdningen ;)

Har aldri sett poenget med singletforbud på treningssenter forresten, tåler man ikke se at andre har muskler har man uansett kommet til feil sted når man drar på treningssenter.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Om det er biffer med singlet, så får jeg litt lyst til å kaste opp.

Skrevet

Har aldri sett poenget med singletforbud på treningssenter forresten, tåler man ikke se at andre har muskler har man uansett kommet til feil sted når man drar på treningssenter.

Jeg regner med at det er av hygieneårsaker?

• Liker 1
Skrevet

Neppe!

Jeg vet at på mitt senter går det rett og slett på at de ikke ønsker noen bolekultur og at andre bruker skal bli skremt. Kvinner kan fint bruke singlet.

• Liker 1
Skrevet

Pøh! Det er det dummeste argumentet jeg hører! Man svetter da like mye gjennom en vanlig t-skjorte.

• Liker 1
Skrevet

Joda, men man legger ikke fra seg annen skit direkte fra hud. Jeg aner ikke, jeg har bare alltid tenkt det er hygiene.

• Liker 1
Gjest Belle Gunnes
Skrevet

Det er vel mer som Cheri sier. Et signal om at de ikke vil ha boletryner (biffer).

• Liker 1
Skrevet

Joda, men man legger ikke fra seg annen skit direkte fra hud. Jeg aner ikke, jeg har bare alltid tenkt det er hygiene.

Så den skiten man legger fra seg direkte fra hud på armene er greit, men ikke fra skuldrene? :ler: Nei, det argumentet faller på steingrunn hos meg, og tror aldri det har vært noe hold i det. De sentrene som har forbudet ligger nok mer på den linja Cherie beskriver.

Jeg har også hørt argumentet om hygiene mange ganger, men ingen klarer å gå noe dypere inn på det enn "det er bare sånn" om man begynner å diskutere på det.

Men nå er vi uansett litt OT, og jeg sier fremdeles ja til singlet. Glaner ikke ned gutta som trener i det uansett. De får holde på :)

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg bruker bare tanktoper til å ha under gensre for å slippe kantene jeg får av t-skjorter. Angående tank top på de såkalte biffene må jeg si meg enig i mange andre her, det ser ikke bra ut og jeg ser en annen vei av vemmelse, ellers ser jeg fascinert på dem, forundret over hva slags boble de lever i.

Skrevet

Neppe!

Jeg vet at på mitt senter går det rett og slett på at de ikke ønsker noen bolekultur og at andre bruker skal bli skremt. Kvinner kan fint bruke singlet.

Hvordan forhindrer forbud mot singlet bolekultur???

Skrevet

Hvordan forhindrer forbud mot singlet bolekultur???

De drar på et senter der de får lov til å digge seg selv. Senteret jeg går på har i tillegg kun frivekter opp til 30kg av samme grunn ..

• Liker 1
Gjest BabyBlue
Skrevet

Mener du wife beater? Hahah :P Må være det styggeste som finnes. Uansett hvor fine muskler fyren har så daler interessen som bare det om han springer rundt og flotter seg i utringede overdeler som mangler ermer.

Skrevet

Jeg plages ikke av singlet på menn. Jeg plages derimot av "se på meg" holdninger.

Alle treningssentre jeg har vært på har papir og sprayflaske til å vaske av apparatene med, så noen grunn til å forby singlett av hygiene årsaker ser jeg ikke.

• Liker 3
Skrevet

I sommer løp jeg på tredemølle ved siden av en dud i minimal singlet (typ... Tanntråd). Holdt ut i 10 min før jeg måtte bytte mølle, svetten hans spruuuuuuta på meg. Ikke litt heller! Holdt på å krækes. Vet ikke om det er hygiene eller boling som gjør at det ikke er lov, ekkelt er det uansett.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...