Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vil ikke ha mulighet til å gå ut på byen lenger og det er ingen aktuelle menn som er interessante på jobb eller lignende, så da er vel nettdating siste alternativ?

Finnes det noen steder med seriøse mennesker? jeg ser for meg at alle driver med dobbeltspill og lureri på disse stedene men kanskje jeg tar feil?

Jeg har truffet en fyr over en tid som har kurtisert meg i flere år, men da jeg begynte å vise gjensidig interesse begynte han plutselig å trekke seg vekk.. Føler meg lurt og bedratt, kanskje litt nettflørting hjelper. Han klarte virkelig å gjøre meg trist.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hvorfor har du ikke mulighet til å gå på byen lenger? Uansett er ikke nettdating noen dum ide. Det er mange fine fyrer der. Jeg har datet flere gutter fra nettet og alle var bra gutter. Men jeg følte desverre ikke at noen av dem var helt match. Men det kan jo den neste bli. hehe.

Uansett, dersom du velger nettflørting må du passe på å ikke gi fra deg navn og telefonnummer til noen før du har snakket med fyren over en periode. Ha "radaren" din på, så du siler ut drittsekkene, og luker ut de allrighte.

Endret av Aprilcch
  • Liker 1
Skrevet

Jeg har møtt en flott fyr fra nettet, og skal møte han igjen til uka! De finnes :)

Skrevet

Hvorfor har du ikke mulighet til å gå på byen lenger? Uansett er ikke nettdating noen dum ide. Det er mange fine fyrer der. Jeg har datet flere gutter fra nettet og alle var bra gutter. Men jeg følte desverre ikke at noen av dem var helt match. Men det kan jo den neste bli. hehe.

Uansett, dersom du velger nettflørting må du passe på å ikke gi fra deg navn og telefonnummer til noen før du har snakket med fyren over en periode. Ha "radaren" din på, så du siler ut drittsekkene, og luker ut de allrighte.

Jeg har forpliktelser hjemme som gjør at jeg ikke kan gå ut.

Jeg kan jo prøve å opprette noen profiler, hvilke nettsteder opererer med seriøse folk? Jeg har sett på Iflirt og der er det kun folk som er ute etter et nyp:)

Skrevet

Jeg fant samboeren min på match :) Det er mange som finner sin partner på nettet, det er ganske normalt nå. Men det er mange idioter på nettet, så vær litt skeptisk til alle men ikke overdriv heller. Vær deg selv og ikke stress, det går sikkert veldig bra :)

Anonym poster: ce281f5e43f18dcc17160d8d90ebca3b

Skrevet

Jeg fant samboeren min på match :) Det er mange som finner sin partner på nettet, det er ganske normalt nå. Men det er mange idioter på nettet, så vær litt skeptisk til alle men ikke overdriv heller. Vær deg selv og ikke stress, det går sikkert veldig bra :)

Anonym poster: ce281f5e43f18dcc17160d8d90ebca3b

Takk for tips:)

Jeg kvier meg litt for å legge ut bilde og sånn, bor på et lite sted og hvis folk her ser det er det litt pinlig på en måte.

Skrevet

Takk for tips:)

Jeg kvier meg litt for å legge ut bilde og sånn, bor på et lite sted og hvis folk her ser det er det litt pinlig på en måte.

Men hvis de ser deg, så er det jo fordi de er inne på siden selv? På sukker tror jeg du kan "reservere" deg mot å bli sett av folk du ikke har over 70% match med.

Skrevet

Hvis du ikke vil at andre skal se bildet ditt vil jeg anbefale matchaffinity.com. Det er en side som er drevet av match.com som tilbyr litt mer enn hovedsiden. Her kan du sette på et filter slik at det bare er du som bestemmer hvilke brukere som kan se deg.

De som vil se bildet ditt sender deg en melding ved å trykke på en knapp som sier "spør om å få se bilde", og da kan du selv bestemme om du ønsker at personen skal se bildet ditt eller ikke.

Det som også er bra med matchaffinity.com er at du tarr en matchingtest slik at du får vite hvor godt dere egentlig passer sammen. Nå skal du ikke stole blindt på de testene, men jeg tror nok at de som havner under 50 prosent er lite kompatible. Uansett så tror jeg du bare vil kunne se de som matcher deg ca. 50 prosent og mer, og jeg tror ikke du vises for de som ikke matcher deg 50 prosent og mer heller.

Og da unngår du jo å bruke tiden din på folk som ikke er match uansett.

Når det er sagt, om noen kjenner deg igjen så er det fordi de er der inne selv. Og uansett så må du satse noe for å vinne. (selv om jeg ikke synes det å legge ut et bilde på en datingnettside er så big deal). ;)

Skrevet

Hvis du ikke vil at andre skal se bildet ditt vil jeg anbefale matchaffinity.com. Det er en side som er drevet av match.com som tilbyr litt mer enn hovedsiden. Her kan du sette på et filter slik at det bare er du som bestemmer hvilke brukere som kan se deg.

De som vil se bildet ditt sender deg en melding ved å trykke på en knapp som sier "spør om å få se bilde", og da kan du selv bestemme om du ønsker at personen skal se bildet ditt eller ikke.

Det som også er bra med matchaffinity.com er at du tarr en matchingtest slik at du får vite hvor godt dere egentlig passer sammen. Nå skal du ikke stole blindt på de testene, men jeg tror nok at de som havner under 50 prosent er lite kompatible. Uansett så tror jeg du bare vil kunne se de som matcher deg ca. 50 prosent og mer, og jeg tror ikke du vises for de som ikke matcher deg 50 prosent og mer heller.

Og da unngår du jo å bruke tiden din på folk som ikke er match uansett.

Når det er sagt, om noen kjenner deg igjen så er det fordi de er der inne selv. Og uansett så må du satse noe for å vinne. (selv om jeg ikke synes det å legge ut et bilde på en datingnettside er så big deal). ;)

Enig, den som intet våger intet vinner..

jeg sitter og lurer litt på etikette på disse stedene, jeg har opprettet profil nå og har begynt å få endel henvendelser men det er ikke alle som det frister å svare. Forventes det at en skal svare alle og være høflig eller er det like greit å la være og ikke gi dem falske forhåpninger?

Skrevet

Mange seriøse menn på Sukker, enten du er ute etter et forhold eller bare en rebound.

Anonym poster: faf2efe613808392f13e65c93984e0e7

Skrevet
Forventes det at en skal svare alle og være høflig eller er det like greit å la være og ikke gi dem falske forhåpninger?

Menn er vant til å sende mange uten å få svar, så det går nok fint :)

Skrevet

Menn er vant til å sende mange uten å få svar, så det går nok fint :)

Det ser ut til at Match tar betalt for sien tjenester , gjelder det på sukker også? Møteplassen er jo gratis.

Skrevet

Jeg har møtt 3 mannfolk fra nettet og alle var greie karer. Har ikke vært borti noen useriøse enda. Min regel er at jeg skal se mannen på webcam før jeg vil bli ordentlig kjent, så jeg er sikker på at det er en mann på min alder jeg prater med og ikke en gammel gubbe. Kan anbefale deg norgesdate.no

Denne siden er helt gratis å bruke. Møteplassen er ikke gratis; gratis å melde seg inn, men du får ikke til å sende meldinger ol. uten å betale :) Lykke til!

• Liker 1
Skrevet

Er det slik på møteplassen/match at begge to må betale for å kunne kommunisere? Dvs, det hjelper ikke at kun én (dvs mannen...) betaler?

I så fall kan jo det bety at jentene der er litt mer seriøse/aktive, om de faktisk betaler for det...

Min erfaring med sukker.no er at det virker som om de aller fleste jentene egentlig bare ligger der og venter på at en superkjekkas skal ta kontakt. De bruker tjenesten som et gratis lodd liksom.

Anonym poster: 51fcc9a86c6d673a0fdeb6db28a3c4fa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...