AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 jeg har fått plass men vet ikke om jeg klarer å fullføre det.. hvordan gikk det for deg som har barn og tok siste året? var det vanskelig?måtte du lese mange timer om dagen for å greie det? hvordan var det med barnepass osv.? takk Anonym poster: 00fa9e53aa9dd31ae51de9418be7c0f3
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Ha ungen i barnehagen på dagtid når du er på skolen, og når ungen er lagt for kvelden gjør du lekser. Nada problemo. Trengte ikke mer barnepass enn ellers, om jeg ser bort fra eksamensperiodene. Da hadde foreldene mine barna på overnatting ganske ofte. Anonym poster: e713e8c0b584b9e1eb9b4f6fdae82ea9 2
AnonymBruker Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Barnet mitt var 1-2 år da jeg tok allmennfaglig påbygging. Bodde sammen med barnefaren, og han tok seg av barnet vårt når jeg satt med lekser, oppgaver eller leste til prøver. Jeg var ute etter seksere, så brukte en del tid på skolearbeid både i hverdager og helger. Det var tungt til tross for at jeg var så heldig m.t.p. det praktiske, men til tross for at det var et slitsomt år, gikk det jo! Om man ikke behøver/må ha toppkarakterer i hvert fag, er det i hvert fall ikke noe å bekymre seg for. Det er ikke uoverkommelig. Lykke til! Anonym poster: c0bbd4ceb1527108df0d7b6ed415a748
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå