Miss hønemor Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Er det noen som har tips og erfaring med extentions i Afro hår? Evt flinke frisører som kan dette. Er extentions vanskelig å holde pen, og hvilken pleie trengs. Vask etc . Noen som vet? Takk for svar
Gjest henrix Skrevet 18. august 2012 #2 Skrevet 18. august 2012 Jeg har ei veninne med afro-hår, hun tok extensions for et par år tilbake og det ble absolutt ikke pent. (du så veldig skillet fra hennes eget hår) Hun syntes også det var slitsomt, fordi hun måtte rette håret hver dag, noe som er en jobb med sånt hår Det kan sikkert bli bra, men hun var iallefall ikke fornøyd!
Dricka Skrevet 18. august 2012 #3 Skrevet 18. august 2012 Jeg tror du egentlig må ha de berømte flettene da om du skal ha extensions..
Lura Lotta Skrevet 18. august 2012 #4 Skrevet 18. august 2012 Om du skal gjøre det så anbefaler jeg studio africa, de har hjemmeside og side på Facebook med før/etter bilder
Binta Ba Skrevet 18. august 2012 #5 Skrevet 18. august 2012 Anbefaler deg braids med hår enten sydd eller knytt inn. Eller så må man, som en sa, slette sitt eget hår hver eneste dag. Microbraids som så går ut til krøller er også et alternativ. Om du har fullstendig afrikansk hår, og ikke mikset, er det mange både bedre og billigere steder i Oslo enn studio Africa:)
Miss hønemor Skrevet 19. august 2012 Forfatter #6 Skrevet 19. august 2012 Ok:) bor i trondheim da men. Sikkert bra m sånn fletter. Hva er mikro braids forresten?
Binta Ba Skrevet 19. august 2012 #7 Skrevet 19. august 2012 Ok:) bor i trondheim da men. Sikkert bra m sånn fletter. Hva er mikro braids forresten? http://3.bp.blogspot.com/_2uGlxBeAud8/S_NvuFNFMhI/AAAAAAAAAB4/5-fMsRdsnIg/s1600/Micros.jpg http://thirstyroots.com/wp-content/uploads/2010/03/human-hair-micro-1.jpg
Miss hønemor Skrevet 20. august 2012 Forfatter #8 Skrevet 20. august 2012 Oi:) så jo veldig fint ut d da.
Binta Ba Skrevet 20. august 2012 #9 Skrevet 20. august 2012 Oi:) så jo veldig fint ut d da. Det er absolutt det, og varer gjerne litt. I Trondheim kan jeg ikke anefale noen til deg, men stikk innom nigerianske frisørsalonger fremfor norske. De ligger gjerne på 50% mindre i pris, og de KAN afro-hår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå