Gå til innhold

Synes vektoppgang på 1 kilo i ansiktet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man går opp 1 kilo, vil det da gjøre at man blir bittelitt rundere i kinnene?

Anonym poster: 45b977193bf0b155a6840ec6e2ee1344

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg går opp og ned to kilo hele tiden, merker aldri forskjell på ansiktet med så lite!

Skrevet

kommer helt an på :) 2-3 kg gjør synlig forskjell i ansiktet mitt, men mitt er naturlig rundt da.

Skrevet

Nei, i så fall minimalt.

Anonym poster: 5abaacafd51e72f04bd9b1295938446a

• Liker 1
Skrevet

Det kan jeg aldri tro! Men jeg vet selv at etter en helg med mye godt og junk så blir ansiktet mitt litt "blåst opp", men jeg tror nok det er pga en slags intoleranse av enten karbohydrater eller fett..

Dette skjer ofte med meg, men ansiktet er "nede" igjen etter en dag med normal kost :)

Skrevet

Det er ikke lov til å diskutere spiseforstyrrelser på KG.. Hvis du lurer på om 1 kg ekstra syns i ansiktet er du forstyrra!

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke lov til å diskutere spiseforstyrrelser på KG.. Hvis du lurer på om 1 kg ekstra syns i ansiktet er du forstyrra!

folk legger på seg forskjellige steder. selv ser jeg fort om jeg har spist riktig eller dårlig i annsiktet og det betyr ikke at man er forstyrra om man spør om sånne ting. Har man problemer med akkurat annsiktet vol man være mer var på akkurat det området og skjønner derfor TS greit.

Anonym poster: f1fb70d163e2dbcca6358376e32e440e

• Liker 2
Skrevet

Ingen veier det samme hele tiden , man går opp/ned 1-2 kilo hele tiden. Selfølgelig syns ikke 1 kg i ansiket! De det sier seg selv, er man bekymret for det er man forstyrra! Det sier seg selv.

Skrevet

Vekten min spretter opp og ned på 1 kg i løpet av dagen. Har aldri merket noe forskjell :) Kan aldri tenke meg at det synes.

• Liker 1
Skrevet

Hvis man går opp 1 kilo, vil det da gjøre at man blir bittelitt rundere i kinnene?

Anonym poster: 45b977193bf0b155a6840ec6e2ee1344

Ja, hvis alle 1000 gram du legger på deg legger seg kun i ansiktet...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...