Gå til innhold

Style blyantskjørt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå som jeg har blitt litt eldre merker jeg forandring i klessmaken min. Jeg har kvittet meg med de fleste miniskjørtene, de korteste minikjolene. De fleste kjoler med drøye utrigninger, overdeler med veldig utrigninger.

Og har fått en kjærlighet for myke bluser med fine snitt. Feminine blazere, lyse ballerinasko, spisse klassiske pumps, blonder. Kjoler som dekker bryst, men viser armer og bar rygg. Også videre.

Ser tydelig at klesskapet mitt har fått et mer modent preg, og merker selv en trang til å føle meg mer som en kvinne, enn jenteaktig. Om noen skjønner. Jeg vil gjerne fremme kvinnelige former, men langt unna samme tacky måte som før.

Nå er jeg veldig interessert i blyantskjørtene. Men jeg er nokså lav (1.60) så jeg er usikker på hvordan type som vil kle meg, om det vil kle meg i det hele tatt.

Og hvordan styler jeg blyantskjørtet?

Tar gjerne imot andre tips (og bilder) til feminin og formfremhevende bekledning til en slank og lav kvinne i 20årene :) (Ala klassisk kontor-aktig)

Anonym poster: aa1c3df639aeeb95dfac7e1b90c6bc8c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette vil jeg også vite mer om!

Skrevet

Jeg og! Og gjerne tips til hvordan man kan nedtone et slikt antrekt.<br /><br /> Anonym poster: 5bb239f39b3445c6c18cf0bf41656e23

Skrevet

Nå som jeg har blitt litt eldre merker jeg forandring i klessmaken min. Jeg har kvittet meg med de fleste miniskjørtene, de korteste minikjolene. De fleste kjoler med drøye utrigninger, overdeler med veldig utrigninger.

Og har fått en kjærlighet for myke bluser med fine snitt. Feminine blazere, lyse ballerinasko, spisse klassiske pumps, blonder. Kjoler som dekker bryst, men viser armer og bar rygg. Også videre.

Ser tydelig at klesskapet mitt har fått et mer modent preg, og merker selv en trang til å føle meg mer som en kvinne, enn jenteaktig. Om noen skjønner. Jeg vil gjerne fremme kvinnelige former, men langt unna samme tacky måte som før.

Nå er jeg veldig interessert i blyantskjørtene. Men jeg er nokså lav (1.60) så jeg er usikker på hvordan type som vil kle meg, om det vil kle meg i det hele tatt.

Og hvordan styler jeg blyantskjørtet?

Tar gjerne imot andre tips (og bilder) til feminin og formfremhevende bekledning til en slank og lav kvinne i 20årene :) (Ala klassisk kontor-aktig)

Ah, pencil skirt er noe av det lekreste man kan ha på seg, spør du meg. Så mange muligheter for styling! Selv har jeg nettopp gått til innkjøp av et skinnskjørt i klassisk pencil snitt. Det styler jeg med en enkel grå t-skjorte slik at det ikke blir for 'servitør', og et statementsmykke. En litte mer leken t-skjorte med print gir også et fint personlit preg til et så klassisk plagg som skjørtet. Et par spisse pumps setter prikken over i-en.

Ellers synes jeg det også er lekkert med en grovstrikket genser over en hvit oppkneppet skjorte. Det røffer antrekket opp akkurat nok, uten å bli for tenåring. Et annet alternativ er å velge en sart mønstrete chiffongbluse, gjerne med oppbrettede armer, eller en skinnjakke over.

Eller hva med en peplum-topp? Feminint, klassisk og flatterende omtrent uansett figur. Jeg er selv 161, normal kroppsbygning, og synes jeg slipper ganske greit unna med stylingene jeg har nevnt over. Håper jeg hvertfall… ;-)

Her er litt inspirasjon:

post-58241-0-47086000-1345471599_thumb.j

post-58241-0-63573800-1345471610_thumb.j

post-58241-0-40864100-1345471618_thumb.j

post-58241-0-54689600-1345471628_thumb.p

Skrevet

Ett klassisk og pent belte er fint og style opp skjørt med,ett langt smykke gjør også susen :)

Skrevet

En lekker bluse med litt perler ol er prikken over i`en ! :smilorange:

Anonym poster: babc58463fd4fddb6f27e9b1ec8754f8

Skrevet

Blyantskjørt går jeg i nesten hver dag, bruker alt fra t-skjorter til penere bluser til. kanskje også et stilig smykke eller et stort skjerf. For meg er blyantskjørt det enkleste å style, for det blir stilig uansett hva man har til.

Anonym poster: cd3b71c2ea1aea95d54b7b006d612527

• Liker 1
Skrevet

Noe slik som dette syntes jeg er fint!

prikkete

Anonym poster: 306c2d0e09d508b744824289933fab2f

post-37809-0-08175600-1345615122_thumb.j

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...