Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

alene på en lørdagskveld..woohooo.

Skulle egentlig være med en kamerat ikveld, men pga at han måtte jobbe overtid kommmer han ikke hit før 11-12 tia, så frem til da er jeg aleine. UTrolig kjedelig! hadde åpnet vinen og var klar for "vors" og kveld hvor jeg skulle være wingman for han, nå blir d bare tragisk her jeg sitter.

Noen som har lyst å skravle litt?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trist liv når du ikke kan kose deg alene en lørdagskveld.

Se en film eller noe.

Anonym poster: 3fea4ff3cfcee57ed1aad7017596045a

• Liker 3
Skrevet

Enda tristere at du skal "henge deg på" en guttekveld...

Anonym poster: 8276ad2b3169a5695d72929c5827795f

Skrevet

Trist liv når du ikke kan kose deg alene en lørdagskveld.

Se en film eller noe.

Anonym poster: 3fea4ff3cfcee57ed1aad7017596045a

såklart kan jeg det - vanligvis.

Men ikke når planen ikveld var å være med noen, da blir det jo til at jeg ser frem til å være med noen andre, og derfor blir rastløs når planen endres.

Skrevet

Enda tristere at du skal "henge deg på" en guttekveld...

Anonym poster: 8276ad2b3169a5695d72929c5827795f

hæ? henge meg på en guttekveld? Hva mener du med det?

Jeg og bestekameraten min som er hjemme for 1 uke nå skulle ut sånn at jg skulle hjelpe han med å få opp selvtillitten igjen ved å være "wingman". i hvilket univers blir det å henge seg på en guttekveld?

• Liker 3
Skrevet

Du har ikke en kattunge som du kan leke med, da? Eller et puslespill?

Anonym poster: 19b3d93376742178d568eb9fc184c999

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er også alene denne lørdagskvelden :) Syntes der er kjempedeilig å være for meg selv en gang i blant jeg da.

Se en film, spill, ordne negler, ta deg et bad, ansiktsmaske/hår kur etc.

Edit: Så ikke at du hadde skrevet noe mer før etter jeg hadde svart, men da skjønner jeg :) Om man har høye forventinger for noe og det plutselig ikke blir slik likevel, men bare tenk at du skal gjøre det beste ut av kvelden selv om det ikke blir slik du hadde trodd.

Endret av Lolita-
Skrevet

hæ? henge meg på en guttekveld? Hva mener du med det?

Jeg og bestekameraten min som er hjemme for 1 uke nå skulle ut sånn at jg skulle hjelpe han med å få opp selvtillitten igjen ved å være "wingman". i hvilket univers blir det å henge seg på en guttekveld?

Straks det er snakk om vennskap på tvers av kjønn blir folk så rare. Eller er det bare meg?-_-

Anonym poster: 07dc3cd52ca8f32deba59be41dfa684c

• Liker 3
Skrevet

Er også alene denne lørdagskvelden :) Syntes der er kjempedeilig å være for meg selv en gang i blant jeg da.

Se en film, spill, ordne negler, ta deg et bad, ansiktsmaske/hår kur etc.

takk for seriøst svar=)

har funnet frem en typisk jentefilm nå, så da kan jeg heller sitte her med vinen frem til han kommer etterpå=) Håper du får en fin kveld!

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Samme her. Samboeren dro på vors til en kamerat som fyller år. Så her sitter jeg alene med nybakte sjokoladekjeks, pcn og Wild hogs på tv. :fnise:

• Liker 2
Skrevet

Samme her. Samboeren dro på vors til en kamerat som fyller år. Så her sitter jeg alene med nybakte sjokoladekjeks, pcn og Wild hogs på tv. :fnise:

hehe, nice. det er den med travolta?=)

Gjest Frk.Franzen
Skrevet

Ja, hehe. Syns den er litt morsom ^^ Går på Max nå i alle fall :)

• Liker 1
Skrevet

alene på en lørdagskveld..woohooo.

Skulle egentlig være med en kamerat ikveld, men pga at han måtte jobbe overtid kommmer han ikke hit før 11-12 tia, så frem til da er jeg aleine. UTrolig kjedelig! hadde åpnet vinen og var klar for "vors" og kveld hvor jeg skulle være wingman for han, nå blir d bare tragisk her jeg sitter.

Noen som har lyst å skravle litt? :)

Hvorfor poster du denne meningsløse tråden din her? Hører ikke denne tråden hjemme på Snikk Snakk eller personlige meldinger?

Gjest avocadoen
Skrevet

Er alene jeg og. Har ikke tv, så jeg får ikke kost meg meg film. Koser meg heller med hvitvin og druer mens jeg sitter på KG :)

Skrevet

Er alene jeg og. Har ikke tv, så jeg får ikke kost meg meg film. Koser meg heller med hvitvin og druer mens jeg sitter på KG :)

koselig da=) er jo nok å lese på her på KG hverfall=)

Skrevet

Hvorfor poster du denne meningsløse tråden din her? Hører ikke denne tråden hjemme på Snikk Snakk eller personlige meldinger?

Enkelt og greit fordi jeg postet den feil sted.
  • Liker 1
Gjest avocadoen
Skrevet

koselig da=) er jo nok å lese på her på KG hverfall=)

Jepp! :)

Skrevet

Jøss, som folk skulle "angripe" deg da.

Jeg er også alene i dag. Har ikke orket å legge noen planer. Er sliten og litt vondt i hode, så jeg henger på KG i steden.

:skaal:

• Liker 1
Skrevet

Jøss, som folk skulle "angripe" deg da.

Jeg er også alene i dag. Har ikke orket å legge noen planer. Er sliten og litt vondt i hode, så jeg henger på KG i steden.

:skaal:

ja, ble nesten litt overrasket selv:/ folk må virkelig ha lite å gjøre ikveld!

skjønner, håper du føler deg bedre etterhvert!=)

Skrevet

Hva skal dere gjøre når dere møtes da? Ut på byn?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...