Gå til innhold

skjerm til PS3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter jeg og ser på ny tv, men siden jeg er en smule blakk for tiden blir en tv med ok størrelse en smule dyrt, spesielt når man også tar med lisensen som på ett tidspunkt må betales, så jeg vurderer også å bare kjøpe en PC-skjerm (jeg ser ikke så mye på tv, er spilling som er viktigst).

Men da kommer spørsmålet, trenger jeg noe mer enn en skjerm, hdmi-kabel og høytalere for å kunne spille? Må jeg ha noe mer eller kan jeg bare bestille en vanlig PC-skjerm og kabel, så er det gjort?

Anonym poster: 66dbf0da71ab5fad8533d696ad6590bf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

BenQ har noen fine 27" dataskjermer med innebyggede høytalere, 2xHDMI og helt grei skjermmatrise. jeg har fem av disse selv (ikke spør) og de funker helt utmerket til PS3-bruk. Også til å se film på.

De er i tillegg veldig prisgunstige.

Skrevet

Hvis TS lar vær å ha noe slags abonement på TV kanaler så slipper hun lisensen. Så du kan kjøpe en TV skjerm, men la være å putte antennen i

Skrevet

nei, sånn fungerer det ikke. ved kjøp av tv blir den registrert på eier, og lisens kommer automagisk i posten. forsøk på å unndra seg dette er straffbart som forseelse.

man kan gjøre slik jeg har gjort, operere ut TV-mottakeren i skjermen slik at den ikke er i stand til å motta signaler fra direkte antennesignal. da er skjermen klasifisert som en monitor og skal behandles som en dataskjerm avgiftsmessig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...