Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Som vi alle vet finnes det jo flust av hudpleieserier der ute, som lover både det ene og det andre. Felles for de fleste jeg har prøvd er at de ikke har fungert noe særlig, så jeg har gått videre til nye produkter.

Er det mange her som faktisk er fornøyd med hudpleierutinen sin, og som har holdt seg til samme produktene over lengre tid (over seks mnd)?

Jeg er igjen på leting etter et nytt merke, men merker at jeg føler en viss motvilje mot det å bruke mye penger bare for "å prøve og feile".

Flere som meg?

Anonym poster: 84118e18c46b232058a5c837dc36b74d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er veldig fornøyd, bruker Dr Brandt og har gjort det ca 1 år nå... før det prøvde jeg alt mulig men fant ikke helt det som fungerte.

Skrevet

Jeg har gått på wahwah i alle år, både i Bergen og i Oslo når den kom hit. Du får gratis hudanalyse, og uforpliktende hudanalyse med anbefaling av produkter og behandlinger. Brukte noe annet enn det de førte, men de hadde tydeligvis kjennskap til merket fra før.

Beskjeden var at det du bruker, er helt riktig for huden din og supplerte bare med en peeling.

Og jeg liker og prøve nye ting , så er ikke fremmed for og gå tilbake når jeg er tom for ting. Siden det ikke var noe prakking av produkter.

Dessuten kunne jeg få gratis oppfølgingstime om en måned hvordan det gikk med huden .

Skrevet

Glemte og si at jeg har blitt en kunde der og kjøper stort sett derfra siden jeg får oppfølging og føler at de vil at jeg blir bedre, ikke bare selge masse ting og ha det bra

Skrevet

Bruker Shiseido og er veldig fornøyd, øyekremen og fuktmasken er helt fantastisk. Den forvandler tørr hud til fin hud over natten... Det er dyrt så har ikke fått testet mer enn renseskummet, øyekremen og masken. Er den hvite serien som heter The Skincare. Kunne tenke meg å prøve et serum, en av de mer avanserte øyekremene og softneren (det samme som ansiktsvann eller toner)

Skrevet

Elsker Origins og har vært fornøyd med det i ett år, men nå som jeg er gravid reagerer huden litt annerledes på produktene enn før og jeg har derfor gått over til Weleda eller La Roche posay (begge seriene for sensitiv hud) og mye mindre sminke. Funker det også:) Men må si jeg savner Origins litt og gleder meg til å nyte de etter svangerskapet!

Skrevet

Jeg bytter litt mellom Decleor og Ole Henriksen. Er inne i en OH-periode nå, og er superfornøyd!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...