girl95 Skrevet 18. august 2012 #1 Skrevet 18. august 2012 Hei. Jeg har slitet i flere timer nå med å få koblet til min samsung galaxy mini til kies programmet for å laste ned sanger, men jeg har ikke fått det til. DEt står bare øverst at den ikke klarer å koble til enhet også skjer det ikke stort. sist gang jeg prøvde husker jeg at ting gikk helt fint, jeg har også prøvd å avinstallere programmet og lastet ned på nytt, mend et funker dårlig. Jeg klarer altså å få koblet mobilen til pc'en men ikke til samsung kies programmet. Hjeelp, noen som vet hva problemet er? Tusen takk for svar ! (:
Hergensheimer Skrevet 19. august 2012 #2 Skrevet 19. august 2012 Klassisk Samsung-problem. Det er skrekkelig irriterende, men har samtidig ikke vært irriterende nok til at jeg har villet melde overgang til noe annet enn Samsung. Jeg kjøpte galaxy s2 i fjor, har kjøpt S3`en i år, og vil nok sitte med S4 neste år. Slik er det. Vel....jeg brukte lang tid for å i det hele tatt finne ut at man burde ha KIES, og da jeg omsider fikk den lastet ned, så begynte stresset. Det var bare ikke mulignå få datamaskinen til å vedkjenne seg at den hadde noe som helst tilkoblet. Jeg skrev harmdirrende innlegg på samsung sin fb-side, der jeg spurte dem med harme, farge og fynd hva eksakt de har i mot det gode gamle "plug and play"-prinsippet. Jeg gikk undertiden inn med diverse søke-kriterier på google, og fant i forum som kom opp at KIES kommer i to versjoner, en for windows 32bit, og en for windows 64bit...og da jeg fant 64bit`en gikk det seg fint til...enn så lenge. Med galaxy 3, så har det ikke vært noe problem.
79kreps Skrevet 19. august 2012 #3 Skrevet 19. august 2012 Hvorfor vil du bruke kies i det hele tatt?
girl95 Skrevet 19. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 19. august 2012 For det er ikke noe annen vei enn å bruke kies for å overføre sanger fra pc'en til mobilen :/
79kreps Skrevet 19. august 2012 #5 Skrevet 19. august 2012 Jo det er det. Du kan jo bare koble den til, så gå inn på "min datamaskin" og du finner telefonen der. Nå er det bare å dra over de sangene du ønsker. Om du likevel ønsker et program til å gjøre jobben kan du teste http://www.doubletwist.com/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå