philippa starck Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Nå sitter jeg her med en lekker og forholdsvis dyr bh som var perfekt på da jeg kjøpte den for en uke siden. Nå "tyter" puppene ut i midten, og hvis dere lurer, så ser det IKKE lekkert ut...! Hva er galt med bhen da? Føler cupen er stor nok, men den dekker liksom bare halve brystet. Jeg er visst ikke noe god på dette med bher. Noen eksperter som kan gi meg tips?
Gjest Moonshadow Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 Jeg hadde også samme problem. Jeg ble tipset om å kjøpe en størrelse større enn vanlig, i de med slik form. Det hjalp.
Tusenfryd Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Modellen har for liten cup. Ikke størrelse, men modell messig altså. Jeg har kjøpt en såkalt t-shirt bra med litt inlegg og den former puppene kjempefint og er nesten litt for stor, men fordi cup-en er stiv så "renner puppen ut i midten".... Den beste løsningen jeg kan gi deg, er å gi vekk bh-en til en venninne og heretter kjøpe bh-modeller med store cup-er - ikke i størrelse, men som dekker over hele puppen og inn mot midten. Neste gang du kjøper bh, så prøv og stå i prøverommet, len det forover og rist - rist - rist! da ser du hvordan den kommer til å bli.
Cola Girl Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Neste gang du kjøper bh' date=' så prøv og stå i prøverommet, len det forover og rist - rist - rist! da ser du hvordan den kommer til å bli.[/quote'] Ja, dette er den eneste måten å prøve bh'er på! Jeg har relativt store pupper (DD/E) og har funnet ut at minst 50 % av alle bh-modeller som eksisterer ikke er laget for mine pupper selv om de har "riktig" størrelse på cup'en.
Arkana Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Ja, har akkurat samme problem! Veldig irriterende særlig når f.eks. Mamma kjøper noen sett skikkelig lekre BH'er til meg, i rett størrelse og alt (som jeg ellers har problemer med å finne, for jeg ser bare kjedelige bestemor-BH'er i min størrelse, om man ikke skal bruke 1000 kr på en BH da og det gjør jeg ikke ) og så passer de ikke likevel. Så når jeg først finner en som passer perfekt så kjøper jeg gjerne 3 av samme sorten, for det kan bli lenge til neste gang.
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Føler cupen er stor nok' date=' men den dekker liksom bare halve brystet/quote'] Ligger spilene helt INNTIL ribbena midt foran? Hvis de gjør det er det, og det likevel tyter ut, er det nok modellen som er feil til deg. Mulig den er veldig lav i skjæringen, og at spilene ikke rekker opp mellom puppene? *Lisa*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå