Gå til innhold

Rundt ansikt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har gått ned 12 kilo det siste året, og man kan se det over alt, utenom i ansiktet! Ansiktet mitt er fremedeles svært (synes jeg) rundt, med store kinn.

Er det noe jeg kan gjøre med dette? Jeg vil jo at vektnedgangen skal synes i ansiktet også, få mer synlige kinnbein og lignende.

Anonym poster: fcc74bdf17572953f3b112c4c4df27a0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi kan dessverre ikke miste fett der vi ønsker. Med vektnedgang så vil ansiktet etterhvert bli smalere, en må bare ta tiden til hjelp.

Skrevet

hvordan ser kroppen ut etter at du har slanket deg 12 kg da? er du slank/tynn? jeg har også sånn digert fjes med store kinn og er 20 kg overvektig.... håper ansiktet også blir tynnere når jeg klarer å gå ned....

Anonym poster: fb6a7b9b0300a881f6dc877e6ced5f5f

Skrevet

Ellers er jeg ganske tynn. Gikk fra 58 kg til 46 kg, så du kan si at det synes på resten av kroppen.

Mye derfor jeg også synes at det ser utrolig... merkelig ut.

Skrevet

veier du 46 kg nå så bør du ikke gå ned mer. det burde synes i ansiktet da. er du veldig ung? kanskje du ennå har litt valpefett i ansiktet, det forsvinner når du blir litt eldre.

Anonym poster: fb6a7b9b0300a881f6dc877e6ced5f5f

Skrevet

Noen av oss har bare naturlig runde kinn.

Da jeg var undervektig fikk jeg høre en gang at det umulig kunne være noe problem, ettersom jeg var så "rund og god i kinnene" :tongue:

Skrevet

Nei, jeg ser ikke for meg å gå ned noe mer. Er mye på grunn av sykdom at jeg har gått ned i utgangspunktet, som jeg nå holder i sjakk med medisiner, er mer bare om noen hadde noen smarte "a-ha" triks i forbifarten.

Men er nok som du Anoia sier, at noen bare er litt naturlig runde i ansiktet.

Skrevet

Hvis det er noen trøst så synes jeg veldig ofte at det er fint med runde ansikter :) Også synes jeg ofte man ser yngre ut lengre og.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...