Peluche Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Jeg ser ikke HELT snål ut da, men tar litt hensyn til skuldrene fordi de er litt brede. Tror ihvertfall jeg tar hensyn, ville høre med dere; hvilken utringning bør man ha med hensyn til bred skuldre? Er ikke spesielt brystfager heller.
Tari Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 Jeg har en anbefaling til hva man bør unngå ihvertfall..Jeg syns man får bredere skuldre i halterneck-kjoler...
Engel Skrevet 18. februar 2004 #3 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har helt stroppeløs kjole, og i går når jeg prøvde smykker så syns jeg skuldrene min virket brede... Tror det kan hjelpe med med et underskjørt sånn at skjørtet blir litt videre, at det blir mer balansert da, men det er mulig man bør unngå stroppeløs? Er det bare skuldrene som er brede eller hele brystkassa? Har du små eller store bryst? Det er mye som teller inn. Jeg har små bryst, og da virker skuldrenee ekstra brede syns jeg.
Gjest Poirot Skrevet 18. februar 2004 #4 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har en anbefaling til hva man bør unngå ihvertfall..Jeg syns man får bredere skuldre i halterneck-kjoler... Enig. Ihvertfall sånne som går helt tett opptil halsen.
zmurfette Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har ganske smale skulder og har fått høre at man da ikke skal ha firkantede utrigninger. Kanskje det virker motsatt vei også, sånn at du kan bruke firkantede utrigninger?!?!
Ingeborg Skrevet 18. februar 2004 #6 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har ganske smale skulder og har fått høre at man da ikke skal ha firkantede utrigninger. Kanskje det virker motsatt vei også' date=' sånn at du kan bruke firkantede utrigninger?!?![/quote'] Tror det kan være noe - jeg har ganske brede skuldre og skal ha firkantet utringning, det ser veldig bra ut. Generelt tror jeg vi med brede skuldre bør unngå alt for smale stropper - bedre med brede stropper/ ordentlige ermer eller stroppeløst.
Peluche Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #7 Skrevet 18. februar 2004 Ja, der tror jeg du er inne på noe! Jeg har aldri kledt sånne singletter, med spaghettistropper på. Jeg har også ganske- vel, ikke små, men flate :o pupper, og føler meg litt maskulin når jeg har sånne på. Da jeg hadde kort hår og var ute tidlig en morgen, usminket, i jeans og singlett, var det en som ropte etter meg på gaten at "det er egentlig en mann!" :oops: Det var da jeg begynte å spare til langt hår... Avsporing der, men brede stropper er noe. Firkantet utringning liker jeg egentlig ikke, men... liker v-utringninger og push-up, prøver å skvise opp det lille jeg har av kløft... ser gjerne bare desperat ut.... :veldigsur:
Ingeborg Skrevet 18. februar 2004 #8 Skrevet 18. februar 2004 V-utringning er sikkert bra. Prinsippet blir noe av det samme - du gir brystet mer "lengde" i forhold til bredden på skuldrene.
Saeria Skrevet 18. februar 2004 #9 Skrevet 18. februar 2004 Firkantet utringning liker jeg egentlig ikke, men... liker v-utringninger og push-up, prøver å skvise opp det lille jeg har av kløft... ser gjerne bare desperat ut.... :veldigsur: Jeg og.
Totalya Skrevet 18. februar 2004 #10 Skrevet 18. februar 2004 V-utringning er sikkert bra. Prinsippet blir noe av det samme - du gir brystet mer "lengde" i forhold til bredden på skuldrene. Jeg tror også at en V-utringing vil gjøre at "blikket dras nedover isteden for bortover", men tror det er viktig at utsingingen er smal ): at den starter litt inne på skuldrene. Fasongen på "Ven" bør vel avhenge av ansiktsformen. Jeg tror at ei firkantet utringing vil gjøre deg mer kantete dersom du har "flate" bryster. Uansett, lykke til! Arti å få høre hva du velger til slutt! :-D
Peluche Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 18. februar 2004 Jeg tror at ei firkantet utringing vil gjøre deg mer kantete dersom du har "flate" bryster. Uansett, lykke til! Arti å få høre hva du velger til slutt! :-D Firkantet er veldig pent om man er ganske flat over brystet, vet jeg, for eksempel kler man det godt om man er liten og spinkel. MEN det avhenger jo av mye annet, sånn som brede skuldre.... Takk forresten, skal nok holde dere løpende orientert ;-)
Gjest Étoile Skrevet 18. februar 2004 #12 Skrevet 18. februar 2004 Du bør ihvertfall unngå tubetopper og stroppeløse kjoler, en rett horisontal linje trekker det bare ut i bredden. Jeg har også relativt brede skuldre og små pupper, og jeg synes det er pent med dype v-utringninger og dype runde utringninger. Kan være at firkantede er bra, men jeg synes ikke jeg kler det. Gensere med rund hals som går tett opp til halsen synes jeg også ser helt feil ut på meg pga skuldrene.
smile Skrevet 18. februar 2004 #13 Skrevet 18. februar 2004 jeg ser en del kjoler som har brede stropper utpå skuldrene. Det er vel heller ikke noe å satse på......
Lilly16 Skrevet 19. februar 2004 #14 Skrevet 19. februar 2004 Jeg er relativt bred over skuldrene og bruker veldig mye stroppløse klær. Jeg hadde også en stroppløs brudekjole, som jeg selv synes jeg var veldig fin i, og alle rundt meg mener også at jeg kler godt å gå med stroppløse klær. Dra i en brudesalong og prøv litt, der kommer de nok med anbefalinger på hva du bør bruke og styre unna.
nybrud Skrevet 19. februar 2004 #15 Skrevet 19. februar 2004 Jeg måtte bare slenge inn en liten kommentar her... Beklager hvis noen blir støtt. Det virker som det er veldig mange som er bekymret for at de har for brede skuldre her! Jeg har vel kanskje også litt bredere skuldre enn "gjennomsnittet", men jeg synes det bare er flott! Faktisk noe av det jeg liker best med kroppen min. Er ikke det vanligste "problemet" for jenter smale skuldre og brede hofter, da? Jeg kan bare huske en eneste jente jeg har møtt, hvor jeg tenkte "jøss, hun hadde jammen brede skuldre!" Vær stolt av deres "brede" skuldre!
Andrine22 Skrevet 19. februar 2004 #16 Skrevet 19. februar 2004 Jeg ser det er en del her som anbefaler deg å IKKE ha halternack kjole...Men, jeg er IKKE enig! Syns det heller gjemmer skuldrene...Har kjole (ikke brudekjole) som er halternack, og skuldrene mine ser mye smalere ut enn i kjolen med vanlige stropper... Jeg har også breie skuldre, og syns også det stort sett er pent, men når man skal ha på brudekjole hadde jeg også valgt noe som "gjemmer" dem litt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå